Teddy og ilderne

Jeg har virkelig grint af Teddy og ilderne her i weekenden, og mit kamera har blot fanget et par af højdepunkterne…

Jeg har haft gæster det meste af weekenden, blandt andet min familie som endnu ikke har mødt Teddy, og et par folk fra ildermiljøet som var her med hver deres ilder. Teddy har taget det hele med ophøjet ro og nysgerrighed og besat alles tasker og krævet dem som “hemmelige-huler”.:øhmm:

Derudover har min ældste ilder på 7½ endelig fundet ud af at Teddy leger med hende, og ikke bare er dum-og-irriterende. Så disse har brugt weekenden på at jagte hinanden… Noget som ser ret voldsomt ud, Teddy størrelse i betragtning. Hans 3 kg mod hendes 800 g… -what :tihi:

Ja og så er han egentlig bare vokset ret meget… 5 mdr gammel og vejer 3 kg. Det syns jeg er fint!:yah:

Han har stadig ikke skiftet tænder endnu… Men det regner jeg da med snart begynder.

Det er lidt morsomt at følge med i at se hvor meget mco der kommer til udtryk i hans udseende… Nogen gange kan han kigge på mig og ligne en vild husmis, andre gange ligner han en forbløffet Coon.

Nå til billederne, det var jo dem I klikkede herind for.!

Vild leg med Alma den gamle ilderpige…



Den gamle ilderdreng Sirius blander sig, ham og Teddy leger også rigtig meget.

Tidligt på aftenen tager han lige en “morfar” med Sirius

Men senere ligger han sig i ildernes bur i den øverste hængekøje med Sirius og Maleika.

Min lille fine Hersker…:wehuu:

Ih hvor synes jeg at det er skønt at se at dyrene kan have glæde af hinanden på tværs af arter:wehuu:

Hvor er de søde sammen, og sikke en smuk kat :iloveyou:

HOLD OP nogle skønne billeder :wehuu: Man smelter da:wehuu: fuldstændig :hjerte:

Sikke nogle herlige billeder.
Man kan virkelig se at de er glade for hinanden.:wehuu:
Hilsen Lisbeth

Hvor er det nogle skønne billeder af dyrene :wehuu::wehuu::wehuu:
Dejligt de kan lege så godt sammen. :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Måske det var en ide til kattemennesker i lejligheder, der kun må have 1 kat, så at anskaffe sig en ilder som legekammerat. Men måske kan man heller ikke det :?

:hjerte::hjerte::hjerte:

Skønne-skønne billeder af dine dyr.

:tak:

Tusind tak skal I have… :smiley:
Jeg er også ovenud lykkelig for at de er glade for hinanden. Jeg har prøvet det modsatte, men da havde jeg en voksen kat og fik ilderhvalpe hjem.
Derfor ville jeg denne gang have en ung kat og voksne (kattevante) ildere. Og det ser sørme ud til at lykkes…

Man skal lige være opmærksom på ildere i lejligheder. Nogen boligforeninger tæller dem som hund/kat andre som burdyr. :wink:

Hvor er de bare søde sammne:-)