Tegn på forår

Så kom et af de første sikre forårstegn :S

Årets første hankat er begyndt at hænge ud ved hegnet :surrender1:

Men det forløber forholdsvis roligt og han ser også ud til at have et godt hjem, så han får lov at passe sig selv :slight_smile:
Men hvor ville jeg ønske at strømmen af fertile hankatte snart ville stoppe :kryds:

Egentlig skulle ham her (sidste års “problem”) jo vogte hegnet:

…men det er blevet lidt for svært at lukke ham ud på den anden side af hegnet :ups: Tænk, hvis han render ud på vejen…eller får skrammer…eller bliver syg…:uha:
Søde rare missedreng :hjerte:

Og lige nu er han også sat ud af spillet af en dum rift i øjet (både hornhinde og slimhinde), som ikke rigtigt vil hele. De beholdt ham hos dyrlægen i dag, for at rense sårkanterne i narkose. Håber det hjælper på helingen :kryds:

Vi havde ham i øvrigt på vægten derude, for han er blevet en stor, muskuløs basse - på 6.8 kg. viste det sig :slight_smile:

Gode billeder…især af ham solelskeren, der skulle være hegnsvogter…jo jo, ham husker jeg godt, han er en lækker kat.

Da jeg så ham, tænkte jeg…han flytter indendørs…så nu holdes han indenfor hegnet, det er jo også en slags hegnsvogter. :smiley:

Dét skal jo vogtes på den side også…:smiley: så ingen bryder ud. :rock:

God bedring til den dejlige Herluf :kryds: - og ellers ser det da ud til at gå fint med ham nu. :slight_smile:

Heldigt, at den nye fertile gæst ser så velnæret ud, for ellers havde du jo været nødt til at tage ham ind til opfedning også… :høhø:

Du må komme og låne Diego ellers… Han kan åbenbart sige farlige nok lyde og se skræmmende nok ud, til at de fertile hankatte ikke tør komme igen… Trods fertil hunkat i hjemmet :høhø:

Uha, han er ellers lækker, ham den nye … :hjerte:

Tak skal du have :slight_smile: Og ja, det går rigtigt fint med ham :ok: Han er så sød, glad og snakkesaglig, at man skulle tro, det var løgn. Han småsnakker meget på sin egen stilfærdige måde med små “mjav-mjav” hver gang han ser os. Oveni tager han det helt roligt at få både piller og øjensalve - selvom salven har stået på i 3 uger nu, er der slet ingen bøvl med ham …han spinder bare :love2:

Eneste minus er det der med andre misser. De skal have tæsk :muhaha: Så han har fortsat et værelse og bryggerset for sig selv. Der er netdør i til de andre, og det fungerer sådan set godt…Er nok mest bøvlet for os mennesker. Kattene ser ud til at affinde sig med situationen.

Uuh ha :uha: Helst ikke. Hvis bare jeg havde en stald/udhus/lade, havde det ikke været noget problem at fede fremmede misser op…men ind i huset kommer han ikke :ikkeenig: Hvis han også begynder at skrante, laver jeg en kastrationskampagne og begynder at rende områdets bønder på dørene :venter:

[QUOTE=Beydana;1040903]Tak skal du have :slight_smile: Og ja, det går rigtigt fint med ham :ok: Han er så sød, glad og snakkesaglig, at man skulle tro, det var løgn. Han småsnakker meget på sin egen stilfærdige måde med små “mjav-mjav” hver gang han ser os. Oveni tager han det helt roligt at få både piller og øjensalve - selvom salven har stået på i 3 uger nu, er der slet ingen bøvl med ham …han spinder bare :love2:

Eneste minus er det der med andre misser. De skal have tæsk :muhaha: Så han har fortsat et værelse og bryggerset for sig selv. Der er netdør i til de andre, og det fungerer sådan set godt…Er nok mest bøvlet for os mennesker. Kattene ser ud til at affinde sig med situationen.
[/QUOTE]

Han vil da bare have jer for sig selv… :muhaha:

[QUOTE=Eife;1040848]Du må komme og låne Diego ellers… Han kan åbenbart sige farlige nok lyde og se skræmmende nok ud, til at de fertile hankatte ikke tør komme igen… Trods fertil hunkat i hjemmet :høhø:

[/QUOTE]

Åh JA TAK:juhu: :wehuu:Men det vil nok mere være til nusning end til jobbet som udsmider :tihi:

Nimbus er åbenbart ikke farlig nok, så måske jeg skulle lade Herluf holde vagt, når hans øje er ok igen (Er bare bange for, han planker den i jagten).

Jeg er i øvrigt meget glad for, jeg ikke har fertile hunkatte. Er seriøst bange for det ville resultere i et par Ups-kuld, hvis det var tilfældet :S For det holder dem åbenbart ikke væk, at her kun er kastrater! Fatter ikke hvorfor de er så spændende :gruble:

[QUOTE=Beydana;1040912]Åh JA TAK:juhu: :wehuu:Men det vil nok mere være til nusning end til jobbet som udsmider :tihi:

Nimbus er åbenbart ikke farlig nok, så måske jeg skulle lade Herluf holde vagt, når hans øje er ok igen (Er bare bange for, han planker den i jagten).

Jeg er i øvrigt meget glad for, jeg ikke har fertile hunkatte. Er seriøst bange for det ville resultere i et par Ups-kuld, hvis det var tilfældet :S For det holder dem åbenbart ikke væk, at her kun er kastrater! Fatter ikke hvorfor de er så spændende :gruble:[/QUOTE]

Det er han så osse god til! Man skal bare lægge sig ned på siden i sofaen og klappe foran sig, så er han der som en mis :høhø:

Ja, vi har heldigvis ikke så mange fertile her i udkanten af Århus, men Athea får bestemt heller ikke lov at komme ud i haven når hun er i løbetid, er også for nervøs for ups-kuld der…
Men indtil videre har Diego så skræmt dem væk, der har været på besøg, for de har ikke været her mere end én gang, så er de smuttet og aldrig kommet igen :tihi:
9½ kg langhåret pels bæst der siger grimme lyde er åbenbart nok for selv en stor fed fertil hankat :rock: