Tegnekonkurrence

Jeg skal have lavet et broderet mærke, som jeg kan sy på mine katteting (som I kan se, hvis I klikker på mit banner) … men jeg tegner altså ikke så pænt, at jeg selv kan designe det :fløjte:
Her er mine meget ringe tegninger, som viser hvad jeg forestiller mig … :ups:

Det behøver dog ikke at ligne nogen af mine tegninger … det vigtigeste er, at det er tegnet med nogle enkle streg, som nemt kan omsættes til et broderi-program … at knurhårene ikke må stikke op over selve mærket (det er svært at klippe det pænt) og at der er plads til at der står ‘‘Skattekat Design’’ et sted på mærket.
Det færdige mærke skal ikke være større end ca. 5x7 cm, så ikke nogen bittesmå detaljer -surrender

Så jer der kan tegne, fold jer ud … konkurrencen slutter ved midnat d. 31/8 2010 og der er en Skattekat Sutsko i valgfrit materiale på højkant :rock:

Billeder af jeres forslag lægges her i tråden …

Jeg syntes da ellers dine tegninger er fine, syntes ikke det gør noget det ikke er helt perfekt.

Når du skriver 5x7, er det så 5 bred og 7 høj?

søde tegninger, skal se om jeg kan prøve rentegne dine udgaver, poster en prøve senere idag eller imorn.

[quote=PiaH;429972]

Når du skriver 5x7, er det så 5 bred og 7 høj?[/quote]

Øh, nej det omvendte … 7 bred og 5 høj (ca.)

Okay, jeg ville bare være sikker :slight_smile:

Jeg ser også om jeg kan komme med et par forslag :slight_smile:

Altså - jeg synes katten skal smile :høhø:

Den er søøøød!

:yatta::yatta::yatta:

Et hurtigt udkast :slight_smile:
Det er jo kattesenge du laver, så syntes det skulle være en sovende kat…

Er ikke så ferm til redigering på pc, men tanken er der da :slight_smile:

Du kan evt selv tilføje knurhår eller anden teksttype hvis du gerne vil det, hvis du vil bruge designet naturligvis, hehe :slight_smile:

[quote=Rimmen;430165]Et hurtigt udkast :slight_smile:
Det er jo kattesenge du laver, så syntes det skulle være en sovende kat…

Er ikke så ferm til redigering på pc, men tanken er der da :slight_smile:

Du kan evt selv tilføje knurhår eller anden teksttype hvis du gerne vil det, hvis du vil bruge designet naturligvis, hehe :)[/quote]

Hvor er den flot, Rimmen. :thumbup::thumbup:

Jeg kan ikke tegne, så satte Blanca i sving og hvis i synes det ligner børnetegninger har i ret- hun er 10 år: :smiley:
Havde dog nok ikke kunne gøre det bedre. :tihi:

Hvor er det nogle søde tegninger, din smukke Blanca har lavet, Cia - det må du hilse og sige :thumbup:

Jeg synes også, at Blanca er smadderdygtig - så godt kan jeg bestemt ikke tegne.

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

Ihhh en mulighed for at lege med Illustrator :slight_smile:

Jeg tillod at lave mig inspirere af Rimmen :slight_smile:

[quote=Miss Buick;430423]Ihhh en mulighed for at lege med Illustrator :slight_smile:

Jeg tillod at lave mig inspirere af Rimmen :-)[/quote]

Den er bestemt også flot :thumbup:

Jeg har engang i tidernes morgen købt disse illustrationer af en proff. illustrator. Han kom og besøgte os en hel søndag og tegnede og tegnede. Udaf det kom en række billeder og dette må du få retten til hvis du vil, Hrönn.

ej den er super flot brita - hvis hun ikke vil bruge den,vil jeg gerne snakke lidt med dig om den - lige sådan en jeg mangler som hovede til mine kontrakter.

Kh
Anja

Sikke mange fine tegninger, der er kommet :thumbup:

[quote=kamikaze;430505]Jeg har engang i tidernes morgen købt disse illustrationer af en proff. illustrator. Han kom og besøgte os en hel søndag og tegnede og tegnede. Udaf det kom en række billeder og dette må du få retten til hvis du vil, Hrönn.[/quote]Wow, hvor er den flot :inlove:

[quote=nixbix;430509]ej den er super flot brita - hvis hun ikke vil bruge den,vil jeg gerne snakke lidt med dig om den - lige sådan en jeg mangler som hovede til mine kontrakter.

Kh
Anja[/quote]

jEG HAR ANDRE…hov en Findus på tastaturet.

Det eneste jeg forlanger som betaling er man besøger min hittekattestand og køber noget:) (og det gør du jo nok alligevel)…HINT…jeg har IGEN [COLOR=yellowgreen]limegrøn fleece:rock:[/COLOR]