GAh jeg er SÅÅÅÅ gal lige nu!!!
For 1 måned siden skiftede jeg modvilligt til 3, fordi de har bedre dækning herude. Det var en rigtig sød fyr som hjalp os, og han forklarede tingene vældigt.
Jeg spørger ham om nummerflytning - da jeg ikke gider betale 400kr i mindsteforbrug på et nummer jeg ikke har tænkt mig at bruge. Han siger at jeg i den måned kun betaler for forbruget.
Nu har jeg så fået en regning på 400kr - jeg har brugt 9.20 kr!! Så ringer jeg til FJOLSET - det må jeg godt kalde ham! Også siger han kraftedme at det må være mig der har haft svært ved at fatte noget Jeg siger så til ham, at det kan da ikke udelukkes at jeg har misforstået noget, men om han ikke på en eller anden måde kan hjælpe mig - da jeg synes det er lidt øv at sidde to dage efter og betale over 300 kr for nul og en skid.
Så siger idioten. “Jeg kan da hjælpe dig med at lave en opsigelse hvis du er utilfreds” :mad:
Jeg er SÅ gal så jeg tuder. De 400 kr gør ingenting. Men jeg synes det er så tarvelig en behandling!! Jeg har ALDRIG før fået så dårlig en behandling… Det er min første erfaring med 3, som jeg i forvejen var skeptiske over. Jeg er SÅ skuffet.
Han var så provokerende og så ligeglad. Lige nu har jeg lyst til bare at opsige mig derinde - man må kunne købe sig fri. Betale alle pengene på forhånd, også få mit nummer flyttet et andet sted hen. Ellers overvejer jeg faktisk at skifte nummer, da jeg ikke overhovedet har lyst til at have noget med dem at gøre.
NØJ hvor er det dårlig stil. Og vi har flyttet ALT over til dem. Det skal bare et andet sted hen igen. Fy for satan et dårligt selvskab - muligvis bare en dårlig medarbejde, men det er bare nok for mig.
Havde lige brug for at få lidt luft…