Teleselskaberne kan altså få mit p** i kog

I dag tog jeg ned til vores teleselskab for at købe en af de der dimser til computeren så man kan gå på internettet overalt. Jeg får så lave kontrakt, betaler det der skal betales og damen jeg handler med er så venlig at åbne kortet for mig.

Da jeg så kommer hjem og skal afprøve den kan vi simpelthen ikke få det til at fungere. Vi ringer til en helpline og vi bliver stillet om 117 gange. Flere gange har vi så ventet så længe at vi til sidst selv lægger på for derefter at ringe op igen.

Endelig kommer vi så igennem til en der prøver at hjælpe os…hun skal bare lige have kontrakt nummeret, vi bliver sat på vente og efter ca 5 minutter kommer hun tilbage og fortæller os at kontraktnummeret ikke eksistere…

Manden er ved at være godt gal i skralden og er parat til at smide hele lortet i skraldespanden… -mai

Så beslutter jeg at nok kan være nok og bevæger mig atter ind til Cannes til telefon forretningen. Går direkte hen til den dame jeg handlede med tidligere og fortæller hende at den ikke virker. Så kigger hun på mig og siger…jamen det er da fordi at 3G nettet har været nede siden igår i hele Frankrig.

Hvorfor f***** fortalte hun mig ikke det da jeg købte den…

Hvorfor f***** fortalte helpline os det ikke da vi ringede til dem istedet for at spilde vores tid…

Nå men så kan vi altså bare vente på at det kommer op og køre igen…må da håbe at de snart får fingeren ud og får det lavet… -sorry

Og ikke nok med det…da jeg anden gang havde været i teleforretningen var der også et fjols der havde skrammet min bil og var bare skredet … -grrr

Lortedag… -sorry

-hammerhead -grrrierdumme [smilie=hate-suicidati.gif] -vred [bigfornaermet] -argh -grrr -mås -regler

Aaarrrggghhh jeg føler med dig… Jeg ville selv gå helt op i limningen, hvis det var mig [smilie=hate-boid.gif]

OOOOOG så beklager jeg lige alle de negative smileys…

Annette de afspejler meget godt min mands humør på det tidspunkt -høhø

Åhhh Birthe hvor kan jeg nikke genkendende til det du skriver :?
Jeg kæmpede også en levende kamp med You See og kabeltv da vi fik det.
Vi kunne kun se halvdelen af programmerne, og de blev ved med at fortælle mig, at det var kablet jeg brugte der var galt med… nejjjjjjjjjjjjjjjjj det var ikke kablet jeg rasede som en gal, for jeg tror jeg snakkede med 4 fjolser som standhaftig blev ved med at påstå det var kablet.
Jeg lavede en ordning med dem, at de sendte en tekniker og var det kablet betalte jeg for at have ham ude, men var det ikke kablet, skulle de betale for reperationen… Det viste sig at være hovedestikket som man før vores tid, havde flyttet 10 cm, det var åbenbart nok til, at der var knækket en tråd inde i stikket.
YouSee betalte -thumbs

Jeg håber du får tingene til at virke som de skal, ellers må du snakke med store bogstaver. [smilie=hate-tunz.gif]

Birgitte, det vil jeg håbe de kommer til ellers… -grrr Tror du også de tager skrammen på deres kappen når det nu egentlig var deres skyld jeg kørte derind to gange… -høhø

Ihhh, jeg kan godt forstå I var tossede over sådan nogle inkompetente mennesker motocanaglia_nonegiusto motocanaglia_nonegiusto
Ind og klap og afstress på de dejlige bløde missebørn -bear -bear -bear

Eeeeeeeeej for dååååårligttt -råbeaf -råbeaf

Åh for pokker indimellem står ekspedienter og hotline altså med hovedet under armen… og det skulle så være eksperterne… vor herre bevares…

Og så der en der skrammede din bil UDEN at lægge besked sådan en idiot [smilie=hate-boid.gif]

-rulleøjne -rulleøjne -lyside Måske hvis du banker hårdt nok :stuck_out_tongue:

Tog derind igen efter en uger for at fortælle dem at det stadig ikke virker og ville opsige kontrakten…det kunne jeg ikke -mai

Det skulle foregå pr telefon…

Man ringer så og får en maskine der giver forskellige muligheder…det eneste man ikke får er personlig betjening…

Jeg kan bare ikke bruge det til noget

I morgen prøver jeg igen…vælger det forkeret og håber så på at komme igennem til en levende person -øøøvvvs

Altså, altså hvor er de da inkompetente. Det plejer da at være den anden vej, at man skal møde op til sådan noget. Du må vist hellere tage en Valium, inden du ringer, for det ender nok med de beder dig møde personligt op -what

Ja det skulle ikke undre mig [smilie=hate-boid.gif]

Nå, hvordan gik det så i dag???

Annette, det var helligdag Fredag, så er det lørdag idag og søndag imorgen. Ingen af de kompetente mennesker er på arbejde så jeg prøver igen mandag… [smilie=hate-boid.gif]

Det er bare så fustrerende… -mai

-grrr -argh -argh