Temple Bar nærmer sig de 1000 indlæg

Hjælp med at finde på et rigtig godt tilnavn.

Hun er selvfølgelig kattegal

hun er vild med gør-det-selv, indretning og madlavning :thumbup:

og så er der sikkert mange andre ting der også har interesse -høhø

Hun danser Salsa - og er indehaver af Tandgrisen :smiley:

Kokkererende, salsadansende tandgrisemor -LOL

Kom så med nogle forslag :slight_smile:

Tandgrisemor -høhø-høhø-høhø

Hun er også en sangskrivende forfattersmølf.

Hun kender til love og regler -regler

Paragrafrytter med hang til tandgrise

Super forslag Vivi :thumbup: (Det eneste jeg kunne komme i tanke om er Legal Eagle nu med tandgris - men det er for bøvlet og langt :tihi: )

[quote=Vivi_Fletcher;151415]
Paragrafrytter med hang til tandgrise
[/quote]

YES!!! :thumbup:

Havde ellers frygtet at skulle komme med ide til Mette - fordi hun rummer så meget - men denne er perfekt :smiley:

Tandgrise-ejende swingende handywoman

Paragrafrytter med hang til tandgrise[/quote]

:wehu::wehu::wehu::wehu::wehu:

Suverænt…ganske enkelt… :ok::ok:

Paragrafrytter med hang til tandgrise[/quote]

Ja, og tandgrise feder jo ikke engang, så dem kan jeg få nogle stykker af :stuck_out_tongue:

VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL… og jeg som troede at jeg havde fundet et godt hjem til Toothpick -what Og så vil du spise hende - eller no’et :græde:

Må du kløjs i hendes sutsko, når den tid kommer!!! -ass

Tough & battle-ready Tooth-Pig owner :slight_smile:

“hende” …jeg ville have ædt en gammel hat på, at tandgrise altid er hankøn :fløjte: :muhaha:

[quote=Charlotte Oeh.;152315]

“hende” …jeg ville have ædt en gammel hat på, at tandgrise altid er hankøn :fløjte: :muhaha:[/quote]

Det er nok ‘‘gamle grise’’ du tænker på … :tihi:

NÅhh - gamle grise uden tænder :uha: …sådan nogle småsavlende nogen :rock:

[quote=Charlotte Oeh.;152315]
“hende” …jeg ville have ædt en gammel hat på, at tandgrise altid er hankøn :fløjte: :muhaha:[/quote]

Og hvodden havde du så forestillet dig, at man kunne lave et seriøst avlsarbejde på racen… DOHHH :doh:

Jamen jamen, jeg troede jo også, at det var derfor, at Temple Bar ikke kunne kalde sig svineproducent endnu -surrender

Jeg skulle altså hilse fra Massimo Picardello, den italienske dommer, og sige, at hun da vist er gravid -høhø Meget kan man gøre nutildags, men det er altså sjældent, hankønsvæsener bliver gravide :stuck_out_tongue:

Okay, hvis han siger det, så er den god nok, for han er meget omhyggelig …jeg var godt nok nervøs for den undersøgelse Hampus var igennem, inden den italienske dommer fandt ud af, at Hampus er kastrat -LOL-LOL

…og tillykke - så er du jo snart svineproducent, med alt hvad det indebærer af EU-tilskud osv.

YES YES YES - hvor meget tilskud kan jeg få :bebe::bebe: