Templebar Celebrity at Fitzers

Den sødeste brune burmeserdreng vil gerne præsentere sig for en mulig ny ejer og putteven :hjerte:

Han er 10 uger i morgen, men er først klar til at flytte hjemmefra tidligst den 20. maj, hvor han er 17 uger gammel :slight_smile:

Han har den skønneste puttetrold personlighed, man kunne ønske og hvis man har lyst til at tage ham med på udstilling, er jeg sikker på, han bare bliver glad for lidt ekstra opmærksomhed. Han er ikke en top show kat, men er ambitionerne ikke til mere end hygge, vil han være perfekt til det :slight_smile:

Han skal under ingen omstændigheder være enekat, men burmesere er generelt ikke svære at sætte sammen med andre racer/huskatte og han kan absolut heller ikke finde ud af at gå frit, så hans nye hjem skal enten være 100% inde eller med sikret udeadgang :slight_smile:

Når han flytter, vil han være vaccineret to gange og chippet samt registreret i Det Danske Katteregister. Han har stamtavle fra TICA, men det vil være let for en ny ejer at overføre ham til FIFe. Hvis han flytter som kælekat, vil han være neutraliseret, inden han flytter og hvis han ikke bliver reserveret som kælekat i Danmark inden for de næste 4 uger, vil han også have fået rabiesvaccination og pas sammen med sine søskende :slight_smile:

13 Synes om

:heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes:

Han er aaaaaaaaalt for lækker!!

Der går vist ikke mange minutter, før han har fundet sit nye hjem.

Han forelsker mig i samme sekund jeg ser ham :heart_eyes:

2 Synes om

Han er rigtig lækker og i den helt rigtige farve … når nu ikke der findes stribede burmesere :wink:

2 Synes om

Han er sandelig en sød lille fyr :heart_eyes:

2 Synes om

Du mente jo Tortie Burmesere … men lad nu det ligge … LOOOOOL

1 Synes om

Hvor er han smuk :slight_smile:
Må jeg spørge hvorfor han skal være 17 uger før han må flytte hjemmefra, det er bare ren nysgerrighed?

1 Synes om

SÅ sød :heart_eyes:

1 Synes om

Det må du gerne :slight_smile: Jeg har med mine tidligere kuld ladet dem flytte ved ca. 15 uger. Mange (inkl. mine tidligere killingekøbere) føler, at de har mere selvtillid, når de får nogle uger ekstra hos mor, før de flytter. For dette kulds vedkommende er det sådan, at de bliver 4 måneder præcis på den dato, der er TICA udstilling i St. Merløse. Flere af de nyeste TICA dommere og nuværende dommerelever har “taget eksamen” på deres mor og bl.a. derfor vil jeg gerne præsentere dem for hele kuldet og dermed bruge de tre brune hankillinger som en del af træningen af både nuværende og fremtidige dommere. Burmeseren er en relativt sjælden race i TICA, så det er stort for dem at se fem killinger på én gang :slight_smile:

Så derfor kan han, ligesom hans to brødre, flytte så snart den udstilling er lukket ned søndag aften :slight_smile:

8 Synes om

Da jeg ikke rigtigt har fået nogen seriøse henvendelser på ham og jeg for relativt nylig har sagt farvel til Sander, har jeg besluttet, at han bliver hjemme. Så kan han komme med på nogle udstillinger engang imellem - om ikke andet så som selskab for sin søster på værelset og andre gange kan han blive hjemme og hygge med mor og tante Baby :hjerte:

6 Synes om