Hmm - jeg har ikke taget enkelt billeder af de små rødder men I kan da lige få en lille forsmag på de små banditter, som er 2 uger gamle i dag.
Mor og børn
Når man er sulten så SKAL man jo spise
Man er lidt træt
Man er vel mors dreng
Jeg smider flere billeder ind, når jeg får taget nye billeder af den enkelte hvalp, men der skal være dagslys så jeg ikke generer de små pus alt for meget.
Dog kan jeg fortælle, at Zorine har ½ øje åben nu, så det varer ikke længe inden de er AAAAAAAAAAALT for nuser
[QUOTE=galath;738120]Hold da op, hvordan kan du kende forskel på dem Hvor er de søde, når de ligger der på ryggen og snorkbobler. Åh, hvor er jeg mæt, siger de vist
Er det corgier?[/QUOTE]
Hej Ingrid
De er faktisk nemme at se forskel på. Faktisk nemmere end killinger der er i samme farve.
Hold da op , jeg savler - mums siger jeg bare. Sad faktisk og kiggede på en anden opdrætters side forleden dag og hvad poppede op, åh en lille merle corgi. De er bare slet ikke til og stå for. Selv gemalen syntes de er rigtig nuser med de store øre. Men han hoppede alligevel ikke på at jeg kun ønskede mig sådan en lille fyr til jul ss
Jan sagde her til formiddag at vi ikke skal have flere katte lige pt…
Han sagde INTET om flere vovser
Så hvis nu du sender den hanhvalp med den sødeste kyssemavse… så sørger jeg for at Jan får et halsbånd til Vappe juleaften
De er simpelthen bare SÅ kære…!! Hvis det var mig der delte hjem med dem ville jeg bare ligge nede ved dem konstant tror jeg… og møsse på de dejlige mavser…