Tennisboldene vokser

Hmm - jeg har ikke taget enkelt billeder af de små rødder men I kan da lige få en lille forsmag på de små banditter, som er 2 uger gamle i dag.

Mor og børn :hjerte:

Når man er sulten så SKAL man jo spise :tihi:

Man er lidt træt :ok:

Man er vel mors dreng :stuck_out_tongue:

Jeg smider flere billeder ind, når jeg får taget nye billeder af den enkelte hvalp, men der skal være dagslys så jeg ikke generer de små pus alt for meget.
Dog kan jeg fortælle, at Zorine har ½ øje åben nu, så det varer ikke længe inden de er AAAAAAAAAAALT for nuser :inlove:

Hold da op, hvordan kan du kende forskel på dem :uha: Hvor er de søde, når de ligger der på ryggen og snorkbobler. Åh, hvor er jeg mæt, siger de vist :tihi:

Er det corgier?

Hold så op altså… :smelter:

Nøjs, hvor er de dejlige som de ligger der og flader ud :tihi:

ej men altså… :wehuu:

Hvor er de allerede blevet store… og små tykke…:tihi:

Dejligt at se billeder af hele familien… Jeg er vist lidt små lun på mor Emma…:hjerte::tihi:

[QUOTE=galath;738120]Hold da op, hvordan kan du kende forskel på dem :uha: Hvor er de søde, når de ligger der på ryggen og snorkbobler. Åh, hvor er jeg mæt, siger de vist :tihi:

Er det corgier?[/QUOTE]

Hej Ingrid :slight_smile:

De er faktisk nemme at se forskel på. Faktisk nemmere end killinger der er i samme farve. :thumbup:

Ja det er små corgier :hjerte:

Hold da op , jeg savler - mums siger jeg bare. Sad faktisk og kiggede på en anden opdrætters side forleden dag og hvad poppede op, åh en lille merle corgi. De er bare slet ikke til og stå for. Selv gemalen syntes de er rigtig nuser med de store øre. Men han hoppede alligevel ikke på at jeg kun ønskede mig sådan en lille fyr til jul ss

MVH
Gitte

Jan sagde her til formiddag at vi ikke skal have flere katte lige pt…

Han sagde INTET om flere vovser :slem:
Så hvis nu du sender den hanhvalp med den sødeste kyssemavse… så sørger jeg for at Jan får et halsbånd til Vappe juleaften :wink:

Hvor er de kære, de små fedlinger :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte: - og sikken et slaraffenliv

Fylde vommen ved mors mælkebar og så trimle om i de bløde dyner :høhø:

Åhh… alle de maver der bare ligger og indbyder til nus :hjerte:

De er simpelthen bare SÅ kære…!! Hvis det var mig der delte hjem med dem ville jeg bare ligge nede ved dem konstant tror jeg… og møsse på de dejlige mavser…

Årh hvor er de bare nuser altså!!! :inlove:

De ligner små tykke grise! Og det er absolut positivt ment, jeg ELSKER grisebasser!!! Min store drøm er at få en af de der minigrise :hjerte:

Hvor er de bare søøøde! De der lyserøde poter, maver og snuder. Nåååårh!

Hvor er I bare søde.

Nu er der enkeltbilleder af sangstjernerne - eller hvad de end prøver at være…

Først Odin

Så Otto

Jasmin

Dory

Perle

Mandy

Og til sidst kommer Zorine

De er bestemt ikke nemme at fotografere… Hmmmm overvejer at træne dem i fotografiens kunst HE HE HE

Altså hende Dory ser jo bare bedre og bedre ud… :hjerte:

NEJ jeg skal IKKE ha’ en hund mere… :nix:

Jeg kommer ikke og besøger dig - så er det sagt. Ender bare med jeg falder for hende med et brag… Nårh nej det er for sent.

Hold da lige op, hvor ér de bare dejlige :smelter:

Jeg er jo slet ikke til hunde, men de her er nu meget sjove og lidt nuttede.
Så har jeg strakt mig meget langt… :smiley:

Årh, pyt - jeg kan da godt smide et enkelt :hjerte: efter dem også. :wink:

Anette - jeg er GLAD for at du bor i jylland…

de er underskønne :smelter:

[QUOTE=Battlestar;738953]Anette - jeg er GLAD for at du bor i jylland…

de er underskønne :smelter:[/QUOTE]

enig! :hjerte:

NUI, hvor er de overnuttede

[QUOTE=Anne Korsbakke;738574]Altså hende Dory ser jo bare bedre og bedre ud… :hjerte:

NEJ jeg skal IKKE ha’ en hund mere… :nix:

Jeg kommer ikke og besøger dig - så er det sagt. Ender bare med jeg falder for hende med et brag… Nårh nej det er for sent.[/QUOTE]

Koooom nuuuu, Anne
Tænk hvis en anden snupper hende… :besvimer::besvimer: