Terapikat hos en astmatiker?

:hoho: Selvfølgelig gør de det

Spørgsmålet er så bare om han f.eks. ville reagere endnu mere voldsomt ved et besøg hos mig? :gruble: :smil:

1 Synes om

Wow, det er vel nok en smuk race! Meget speciel med den atypiske hale og har alle de karaktertræk der godt kunne passe til mit hjem :smiley:

Hvad koster en killing?

Vi bor i Midtjylland. Vi har ikke bil, men tog og bus er kein problem, så hvis det er okay, er jeg ret sikker på at vi meget gerne vil lægge vejen forbi en dag det passer jer!

Jeg er lige kommet i tanker om at min mand faktisk er vaccineret mod støv allergi. Prøver egentlig lige at spørge lægen om det måske er en lille hjælp ift husdyr.
(Man kan jo håbe)

1 Synes om

En killing koster hos os 6000kr. den er fuld vaccineret, chippet, registreret og neutraliseret. Den er naturligvis med Felis Danica stamtavle. Kurilean Bobtail

I er velkommen og vi henter jeg på Holstebro station, da vi bor på landet og busforbindelse er elendig herude

1 Synes om

Oci som allergivenlig? Den har jeg ligegodt ikke hørt før.

Jeg kender et par hvor han er ret allergisk. De har ragdoll og tidligere Maine coon.

Det holder det i skak ved at han får en allergi pille, katten ikke kommer i soveværelset og kattene bliver badet en gang om måneden.

Der er super mange opdrættere der er allergiske i større eller mindre grad :grin:

Ifht til oci, så er der en anden ting.
Temperament og behov. Det er ikke lige umiddelbart en kat, jeg tænker er et super match til jer. Derudover så er den ikke så almindelig, så at finde en kat kan være temmelig besværligt også.

4 Synes om