Terese siger

Ih guder, hvor er de altså flotte og bedårende :inlove::inlove::inlove:

Man må jo ikke glemme hvad man lige har lært :klapper:

Så…here goes :pote:

Nåårh nogle lækre bøller der hersker hos dig :tihi: De er da for dejlige

Ja, det ser squ da sort ud nu :D:klapper::klapper:-LOL-LOLdu er da slet ikke til at styre nu :høhø: Men tak for de dejlige billeder :tak::tak:

[quote=Poly-Cats;229076]Åh ja det gør det sikkert - HVEM har dog været så letsindig at lære Brita at lægge billeder ind …:venter:

Fremtiden bliver sort på kattegale nu :hjerte:[/quote]

[quote=Skattekat;229112]-kaisålæredet Therese!! … hvor’n ku’ du gøre det ??

Når det nu ikke er lykkedes os andre … :?[/quote]

:sorry: :sorry: :sorry:

…og nu bliver Denise arbejdsledig…

:sorry::sorry:

Men… for hulan da , hvor jeg har nydt hvert eneste billede…

:tak::tak:

Der er flere hvor de kommer fra…og jeg skal end ikke nødes :ups:

:tak: terese:tak:
endelig får vi en masse billeder af kamikaze flokken hvor er de dejlige:wehuu:
men jeg må sige de er dygtige til at bruge wc papir -LOL-LOL de bruger det på samme måde som min Arthur…

Super dejlige billeder af nogen skønne misser…men men men hvordan gør du???

ja, det er så nu vi ka begynde at tænke over hvor stor en straf therese skal ha for at lære brita sådan noget:argh::donk::bokse::shake:.
det er ikke lang tid siden hun læret det, og allerede har hun lært at spamme:høhø:

[quote=Johnny;229200]ja, det er så nu vi ka begynde at tænke over hvor stor en straf therese skal ha for at lære brita sådan noget:argh::donk::bokse::shake:.
det er ikke lang tid siden hun læret det, og allerede har hun lært at spamme:høhø:[/quote]

Fordi man er en rosinhjerne til det ene, behøver man jo ikke være det til det andet :fløjte:
Det er en helt ny verden der ligger for mine fødder :fin:

Jubiii nu kommer der missebilleder i en lind strøm fra dig, jeg kan aldrig få nok af dine skøre, sjove, frække og alt mulig andet katte:tihi::tihi::tihi:
Godt gået Therese.
Knus Elin

Få Terese til at forklare dig det…hun fik mig til at forstå, så kan hun få alle til at forstå :ups:

Vil en Admin venligst FRYSE Therese :fryser: – FØR det går helt galt !!!

Ha ha, jeg vidste du havde det i dig :thumbup:
Og skønne missebilleder :wehuu::wehuu::wehuu:

[quote=Johnny;229200]ja, det er så nu vi ka begynde at tænke over hvor stor en straf therese skal ha for at lære brita sådan noget:argh::donk::bokse::shake:.
det er ikke lang tid siden hun læret det, og allerede har hun lært at spamme:høhø:[/quote]

[quote=Leopolds mor;229207]Jubiii nu kommer der missebilleder i en lind strøm fra dig, jeg kan aldrig få nok af dine skøre, sjove, frække og alt mulig andet katte:tihi::tihi::tihi:
Godt gået Therese.
Knus Elin[/quote]

:fin: :fin: :fin: :fin: :fin: :fin: :fin:

Tak for alle jeres darjlige kommentarer… er det nu jeg skal fortælle, at der ER postet en Pb til Ulla med hvo’n man lægger billeder ind ???

:fløjte::fløjte::fløjte::fløjte::fløjte::fløjte:

Vi ses imorgen :slem:

[quote=Therese;229309]:fin: :fin: :fin: :fin: :fin: :fin: :fin:

Tak for alle jeres darjlige kommentarer… er det nu jeg skal fortælle, at der ER postet en Pb til Ulla med hvo’n man lægger billeder ind ???

:fløjte::fløjte::fløjte::fløjte::fløjte::fløjte:[/quote]

Så kan du måske sende en kopi til mig så jeg ikke selv behøver at skrive en i fremtiden :slight_smile:

Ser ud til at du bruger magiske ord :høhø:

[quote=birtheras;229404]Så kan du måske sende en kopi til mig så jeg ikke selv behøver at skrive en i fremtiden :slight_smile:

Ser ud til at du bruger magiske ord :høhø:[/quote]

-jegerenheks-jegerenheks

ER på vej…

:hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Jae… jeg ved ikke helt, hvordan I andre har det med Brita’s nye hobby ???

Men jeg er da slemt begejstret - måtte lige ind og lure de få billeder en gang til.

:tak:

Go’ formiddag :høhø: