Terese siger

:tihi: Brita du har altså nogle utrolig gode billeder der :smiley:

Hehe, det er jo som at komme ind i et gallari når man åbner denne tråd!

Sikken da en masse dejlige pelsklumper du har dig der! - De er godt nok vildt søde!

Det er Pepita der opdrager Qunigo…enebarn og i den grad forkælet, så det var GULD jeg havde beholdt hende så hun kunne lære ham nogle unoder :rock:…det lykkedes, blot spørg Denise :S

Billedet med den sorte kat er èt jeg fik da jeg kørte ud med Pipo og Puyol…de bor sammen i Hjørring og deres kvindelige ejer var lige begyndt på at dygtigegøre sig udi maleriets kunsk. Det stod på et staffeli og jeg MÅTTE jo kommenterer det, så da vi havde spist den dejlige gryderet de havde lavet og det praktiske skulle gøres…læs: gennemgåelsen af kontrakterne og testresultaterne der altid er med i alle mine killingesalg, så kom vi til det økonomiske, og så kom Birgit med pengene lagt ovenpå billedet. Hun syntes jeg skulle have det, så nu hænger det i vores baggang og er SÅ flot :wehuu:…og hver gang jeg kommer forbi det tænker jeg på de to drenge oppe i det nordlige.
Billedet med de mange misser ude på den bagerste terasse er Dusty’s 2års fødselsdag. Det var d. 11. august for to år siden…han er den næste fødselsdag, vi fejrede jo Ouna igår :tihi:
Her er mange fødselsdage…endnu en gevinst ved at have mange dyr:høhø:

Lige et par eftermiddagsbilleder…går jo KUN og overvåger Mandalay…og når det er sådant, har jeg SÅ svært ved at vtage mig sammen til noget. Det er min måde at være nervøs på :ups:

Er det så tæt op over, at vi kan regne med, at når du holder op med at lægge fotos ind, så er grunden, at fødslen er gået igang :høhø:

Når det så sker, så regner vi jo altså med at få fotos af de nyfødte meget hurtigt :slight_smile:

Håber godt nok, at du skal udstille dine killinger i Hobro til november, så jeg kan komme forbi og nusse dem :wehuu:

[quote=Susanne Harbo;229614]Er det så tæt op over, at vi kan regne med, at når du holder op med at lægge fotos ind, så er grunden, at fødslen er gået igang :høhø:
:ok: jeps…det sker jo imorgen halv 4 :tihi:

Når det så sker, så regner vi jo altså med at få fotos af de nyfødte meget hurtigt :slight_smile:
TRO MIG…sorte nyfødte mislinger er små sorte klatter…man kan ikke se ´noget som helst…og da de jo af gode grunde ikke har øjne, så er der end ikke små gule prikker i klatterne :høhø:

Håber godt nok, at du skal udstille dine killinger i Hobro til november, så jeg kan komme forbi og nusse dem :wehuu:[/quote]

Det var absolut intentionen…men nu skal det hele lige gå godt først :kryds:

HVIS det gør det, så er det meningen vi kommer…
Har regnet på det…de vil blive 4 måneder 30 nov. og det er 14.-15.
Og så kan jeg forhåbenlig også liige få solgt nogle nullerputsenge og andet.
Har en ny kreation på trapperne…hængekøje til udstillingsbure og til en pris man kan betale sig fra.