Territorial hunkat til gene for naboen

Jeg giver dig ret hun lyder som en der lever og ånder for balladen

Hun skal bare ignoreres

1 Synes om

Nu ved jeg ikke hvilke køn kattene er, samt deres akder, men at hendes ikke er neutraliseret kan være en del af problemet.

Ja det tænker jeg også. Den skulle have være neutraliseret, men den havde en sygdom så dette desværre ikke kunne lade sig gøre. Hendes er en halvstor killing og min er 4 år

Mange tak for svar og opbakning herinde. Jeg må konkludere at jeg må gøre hvad jeg kan for at holde min lille kat inde, og ellers ignorerer min nabo :blush:

1 Synes om

Eller også kunne du jo overveje det, som nongen skrev tidligere i tråden - at lære din kat at gå i snor og gå tur med den. Det kræver nok lidt til tilvænning af katten at lære det, men det kan lade sig gøre. Der er flere herinde, der praktiserer det. På den måde kan katten stadig få lidt udeliv, nu hvor den har været vant til det.

Jeg har haft den i snor, og når jeg gør, står min nabo i sin have og gør grin af det. Jeg har også taget katten med ud andre steder, men hun bliver mindre og mindre glad for det. Så jeg syntes det er synd.
Det er ikke for at skyde idéer ned, men jeg syntes jeg har prøvet næsten alt :pensive:

2 Synes om

Ignorer naboen. :slight_smile:

UPDATE

Mange tak for svarene herinde. Jeg besluttede at flytte ind til byen. Inde i byen har der ikke været nogen problemer - alle elsker hende. :grinning:

8 Synes om