Hvis jeg ændrede “hvor aggressiv er du” fra “Lidt temperament men imødekommende” til “lidt aggresiv og stor viljestyrke” så blev jeg også en dille- Men nu er jeg jo SÅ imødekommende, og SÅ ikke temperamentsfuld så det går nok ikke -muhaha
elefant som troldemor s
beskrivelsen af krokodille ligger jo tæt på klinisk psykopati -what - passer og så fint med de kendte diller -riprip … at det ikke er så betryggende med så mange diller herinde er en anden sag -bøllebank [bigswet]
Ja, jeg blev så hund - et dyr jeg bryder mig meget lidt om af flere grunde -uha
Beskrivelse:
Der er et eller andet omkring en hunds øjne. Hjertelig og dybde, vil charme dine bukser af hver gang. Hunde fås i mange størrelser og former der afspejler hundes personlighed. Hunden er handlekraftig og opsat på at behage. En stor ihærdighed og en god ven i nøden.
Charme bukser af fyrene? Det tror jeg ikke… Kun Martins. Jeg har aldrig været på rov, for de fyre jeg ville have faldt i mine arme -forelsket (i øvrigt er jeg dybt uenig i beskrivelsen af hundeøjne: Jeg har kun mødt 1 eneste hund jeg brød mig om… desværre er den død nu -blåblå)
Det perfekte job:
Tjener, Skrædder eller Sælger.
Det tror jeg ærlig talt at jeg ville kede mig ved… Jeg læser til historiker!
Sexlivet:
Hunden bliver normalt tiltrukket at den ”svage” søde lille hund, den kan beskytte og udnytte.
Hmmm… NEJ! Mændene skal da være stærke og beskyttende! -sexsex
Kendte Hunde:
Kato Kalin, Huey Lewis
Skuespillere jeg ikke rigtigt kender… Men jeg følger heller ikke så godt med i sådan noget -rulleøjne
Giraf
Beskrivelse:
Høj ??, yndefuld Lidt mere ???, og succesfuld Okay nu tror jeg ikke på det, står en giraf og skurer med sine brede skuldre og overblik ud over riget. De er ikke arrogante, men har en sygelig trang til at være centrum. Alle kender giraffen, og giraffen kender alle.
Det perfekte job:
Model Øhhh nok ikke. Det skulle da lige være for bladet “Grimme Gimper” Danser - HAAAAAAAAAAAAAAA… ja jeg vælter sgu bare mine konkurrenter når jeg vælter ind i dem Skuespiller Ja det kunne jeg blive… host host
Sexlivet:
Giraffen elsker både vild og romantisk sex, når der er tid til det.
He he he
Kendte Giraffer:
Cindy Crawford, Ru Paul, Michael Jordan.
Hihi
Jeg blev til en krokodille?!
Synes dog ikke rigtig beskrivelsen af krokodillen passer med de svar jeg har givet?! Men pyt [bigloony]
er så næsehornet
Beskrivelse:
Uforklarlig mistroisk i fremmede, og beundret af bekendte for deres mange kræfter og loyalitet. Næsehornet er ikke så glad for fysisk aktivitet, og findes tit tæt på hjemmet, gerne på en restaurant.
. den med mistroisk fanger jeg ikke, men jeg ved at mine venner netop holder af mig pga min styrke og loyalitet så der er jeg med.
hehe…den med restauranten er meget rammende, men jeg er fitness instruktør -hopla i min fritid, så den med ikke at nyde fysisk aktivitet er sgu ikk lige i øjet
Det perfekte job:
Politi, Soldat eller Skuespiller.
har ofte drømt om at være i militæret/politiet…men hvordan hænger det sammen med ovenstående om ikke at kunne lide fysisk aktivitet? jeg er forvirret
Sexlivet:
Næsehornet er tilhænger at missionærstilling, men kan til gengæld hengive sig til sin partner I flere timer.
hmm…det med timerne er da rigtig nok, men det kræver vel den rigtige partner
Kendte Næsehorn:
O.J. Simpson, Mike Tyson, Marge Schott
Jeg fik også dillen. Men passer ikke helt på mig -høhø -høhø
Beskrivelse:
Krokodillen er et tykhudet individ, der kommer af at leve på grænsen. Den kan være svært at få øje på, da den netop lever af at gemme sig bag camouflage og et yde skjold. kommunikation fra en krokodille kunne være en bøvs efter mad, eller snorken efter sex.
Det perfekte job:
Bodyguard, soldat eller spion
Sexlivet:
Sex er noget der skal overstås og ikke særlig spændene. -devilangel
Kendte Krokodiller:
Osama Bin Ladin, Charles Manson, Al Bundy, Al Capone
Manden fik Delfinen og det passer meget godt -forelsket -forelsket
Beskrivelse:
Delfinen er smuk og er typen der smelter ind i baggrunden i en flot sene i Baywatch. Delfiner er irriterende sunde, og nydelse og ydelse går hånd i hånd, og derfor bliver de sjældent overvægtige. De er fredsfulde individer, og ville nyde at være vært ved sociale begivenheder, hvor de kunne være centrum.
Det perfekte job:
Fitness instruktor, Sælger eller noget med mennesker.
Sexlivet:
At skulle sige nej til sex, er noget du aldrig får en delfin til at sige. Der kan være lidt for mange fisk i søen for en delfin. -likeit
Kendte Delfiner:
Yasmin Bleeth, Cameron Diaz, Burt Reynolds, David Hasselhoff
Giraffen
Beskrivelse:
Høj, yndefuld, og succesfuld, står en giraf og skurer med sine brede skuldre og overblik ud over riget. De er ikke arrogante, men har en sygelig trang til at være centrum. Alle kender giraffen, og giraffen kender alle.
Det perfekte job:
Model, Danser, Skuespiller
Sexlivet:
Giraffen elsker både vild og romantisk sex, når der er tid til det.
Kendte Giraffer:
Cindy Crawford, Ru Paul, Michael Jordan.