Test hvilket dyr du er

Denne test er da lidt hyggelig

http://www.ihimlen.dk/index.php?i=Sjov- … ketDyrErDu

Hvad blev i?

Øhhhh, en giraf -rulleøjne

Beskrivelse:
Høj, yndefuld, og succesfuld, står en giraf og skurer med sine brede skuldre og overblik ud over riget. De er ikke arrogante, men har en sygelig trang til at være centrum. Alle kender giraffen, og giraffen kender alle.

Det perfekte job:
Model, Danser, Skuespiller

Sexlivet:
Giraffen elsker både vild og romantisk sex, når der er tid til det.

Kendte Giraffer:
Cindy Crawford, Ru Paul, Michael Jordan.

Beskrivelse:
Krokodillen er et tykhudet individ, der kommer af at leve på grænsen. Den kan være svært at få øje på, da den netop lever af at gemme sig bag camouflage og et yde skjold. kommunikation fra en krokodille kunne være en bøvs efter mad, eller snorken efter sex.

100% lige i øjet… al anden kommunikation er overflødig

Det perfekte job:Bodyguard, soldat eller spion

jeg har altid haft en hemmelig drøm om at blive spion… hmmm

Sexlivet:Sex er noget der skal overstås og ikke særlig spændende.

ikke hvis man prøver med en elefant… så bliver man flad… men har i ikke set på discovery hvordan de ruuuuuuuuuller rundt før og efter akten… det ser sgu da aktivt ud…

Kendte Krokodiller:Osama Bin Ladin, Charles Manson, Al Bundy, Al Capone.

wow - det er da et selskab der vil frem i verden

Jeg er også Krokodille

Hmmm Giraf - jeg kan ikke genkende ret meget ved mig selv i beskrivelsen -rulleøjne

Hmmmm. Var også krokodille… Sikke en gruppe kendte…
Kendte Krokodiller:Osama Bin Ladin, Charles Manson, Al Bundy, Al Capone og MISS T!!! G

Krokodille ???

AAAAAAAAAAIIIIIIIIIII hvad er det nu for noget???

-what -øøøvvvs -shhhh

Krokodillen øøøøøøøøøøøøøøøøøøhhhhhhhhhhhhhhhhh

NÆSEHORN -what

jeg er også en Dille -grrrierdumme

Smid lige beskrivelserne med herind GG

Det gør det endnu sjovere… og meget gerne som Miss T jeres syn på det GGG

Hmmmmm hvordan fanden kan jeg være en dille -what …Har altid set mig selv som en stædig kamel [smilie=hate-tunz.gif] …eller en yndefuld garzelle -hahaha

ja Elly - sikke en klub vi kan danne…

“terror-tosserne” ??

eller måske

“død-er-godt” klubben ( den har så forbavsende få medlemmer af gangen)

nogen gode forslag ?

Jeg er sandelig også en Dille -hæhæ

Næsehornet

Beskrivelse:
Uforklarlig mistroisk i fremmede, og beundret af bekendte for deres mange kræfter og loyalitet. Næsehornet er ikke så glad for fysisk aktivitet, og findes tit tæt på hjemmet, gerne på en restaurant.

Det perfekte job:
Politi, Soldat eller Skuespiller.

Sexlivet:
Næsehornet er tilhænger at missionærstilling, men kan til gengæld hengive sig til sin partner I flere timer.

Kendte Næsehorn:
O.J. Simpson, Mike Tyson, Marge Schott

det ovenstående gælder så også mig -høhø

Delfinen
Jeg har sjovt nok altid været facineret af delfinen

Beskrivelse:
Delfinen er smuk og er typen der smelter ind i baggrunden i en flot sene i Baywatch. Delfiner er irriterende sunde, og nydelse og ydelse går hånd i hånd, og derfor bliver de sjældent overvægtige. De er fredsfulde individer, og ville nyde at være vært ved sociale begivenheder, hvor de kunne være centrum.
Være centrum, nej men resten passer da godt nok ikk??? -høhø

Det perfekte job:
Fitness instruktor, Sælger eller noget med mennesker.
fitness instruktør nej aldrig i livet, det andet kan jeg kun nikke genkendende til

Sexlivet:
At skulle sige nej til sex, er noget du aldrig får en delfin til at sige. Der kan være lidt for mange fisk i søen for en delfin.
Hmm nægter jeg at udtale mig om, andet end at jeg holder mig til én af gangen -hæhæ -hæhæ

Kendte Delfiner:
Yasmin Bleeth, Cameron Diaz, Burt Reynolds, David Hasselhoff.
Hi hi, tænk at kunne sammenlignes med dem -høhø -engel -høhø

Vi vil også høre hvad du er annette -høhø

Jeg er en delfin… Er også vild med vandland. Hellere en tur til Vigsø end udenlands.

Delfinen

Beskrivelse:
Delfinen er smuk og er typen der smelter ind i baggrunden i en flot sene i Baywatch. Delfiner er irriterende sunde, og nydelse og ydelse går hånd i hånd, og derfor bliver de sjældent overvægtige. De er fredsfulde individer, og ville nyde at være vært ved sociale begivenheder, hvor de kunne være centrum.

Det perfekte job:
Fitness instruktor, Sælger eller noget med mennesker.

Sexlivet:
At skulle sige nej til sex, er noget du aldrig får en delfin til at sige. Der kan være lidt for mange fisk i søen for en delfin.

Kendte Delfiner:
Yasmin Bleeth, Cameron Diaz, Burt Reynolds, David Hasselhoff.

Næsehornet

Beskrivelse:
Uforklarlig mistroisk i fremmede, og beundret af bekendte for deres mange kræfter og loyalitet. Næsehornet er ikke så glad for fysisk aktivitet, og findes tit tæt på hjemmet, gerne på en restaurant.
Vil ikke sige jeg er mistroisk overfor folk, er meget åben, til gengæld skal der MEGET til før jeg stoler fuld på folk - jeg vil vove og påstå at der er en forskel. FYsisk aktivitet - spot on!

Det perfekte job:
Politi, Soldat eller Skuespiller.
Tjah man fungerer vel lidt som ordensmagten som skolepædagog G

Sexlivet:
Næsehornet er tilhænger at missionærstilling, men kan til gengæld hengive sig til sin partner I flere timer.
Den med missionæren njah - flere timer er dog spot on - hvis han kan holde til det :wink:

Kendte Næsehorn:
O.J. Simpson, Mike Tyson, Marge Schott
Sikke da et slæng… pas på jeg ikke bider øret af dig, eller parterer dig og slipper godt fra det!