[ame=“- YouTube”]YouTube - Cat Betrayed Girlfriend[/ame]
:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:
[ame=“- YouTube”]YouTube - Cat Betrayed Girlfriend[/ame]
:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:
-LOL
Skru op for lyden og se hvordan dine katte reagerer… mine ser meget forstyrrede ud
[quote=Rimmen;275352]-LOL
Skru op for lyden og se hvordan dine katte reagerer… mine ser meget forstyrrede ud [/quote]
Ja, her leder de også efter den sure kat.
det er for morsomt… andre kattevideoer har slet ikke samme effekt, men måske er de ikke bange for at få en på lampen når de bliver afspillet… ?
Hehe, her reagerer de også… Alle 4 vågnede og kiiiiiiiiiggede efter den der sure kat…
Men de reagerer også ofte på katte der siger lyde i videoer osv
-LOL
Junior lavede lige en total ørehat…Niggi turde ikke komme ud inde fra soveværelset, Devi frøs fast på stuegulvet og Gizmo? Han sov som sædvanligt fra det hele
Ja, jeg har også to katte der bare sover forbi den. Men det er jo også langt over deres normale sengetid Man er vel et vanedyr.
Men hold op den var ikke glad den kat!
“I was a virgin” … “WAS!!” :D:D:D:D:D:D
Åhh stakkels sorte kat , den var rigtig bange, men troede ikke den kunne komme væk. Den fik smasket godt.
Nu så vi ikke slutningen, men den røde skriger var da også ret tålmodig - der røj da ingen slag af.
-what-what-what
Sikke da en sur ex-jomfru…
-LOL-LOL-LOL-LOL
Silke reagerede slet ikke…
Den er bare herlig
Jeg skal ellers love for, at den kat havde en hel del på hjerte og der blev ikke talt med små bogstaver.
-LOL-LOL-LOL-LOL
Det kunne minde om et ægtepar, hvor konen ruller sig ud - og hvor manden bare sidder og er totalt ligeglad.
:klapper::klapper::klapper:
Ååååårh hvor er den morsom! Jeg sidder her og tuder af grin! Og om lidt hører jeg den nok igen… Teddy ligger ganske roligt og sover videre…
Stakkels stakkels svigtede hunkat… G
-LOL -LOL -LOL -LOL -LOL
Jeg kunne tage en video lige nu med Come On som ser Days of Our Lives - katteversionen. :klapper:
Ja tak…
Man har vel nerver af stål…:klapper: :klapper: :klapper: :klapper:
Må indrømme at det rækker min humor ikke til
Otto kom lige forbi, kiggede på mig og tænkte: Nå ser hun nu film på puteren igen. Derefter gik han ind og lagde sig i min seng.
Knus Elin
ja, nu har jeg 2 katte der leder hele kontoret igennem for at finde den arrige mis der har sneget sig ind på deres matrikel
Jeg måtte slukke for lyden, ditte pige så meget stresset ud med store øjne, syntes det var synd for hende