The Basterds

Perrier og han er linselus den knejt!

Hugo bider… Vask er noget ulækkers stads

Perrier og Aldo :slight_smile: Der skal afsted sammen :slight_smile:

Shosanna er stadig den mindste og faktisk svær at fange. Enten ligger hun sådan i baren eller så tæsker hun rundt som en skoldet skid :smiley:

Bare et gakket billede ag Hugo :slight_smile:

Hvor er de skønne - og sikken da de vokser :smiley:

Ih, hvornår blir der frigivet noget nusning? :wehuu:

ha ha :p…og så siger jeg ikke mere :rock:

De er godt nok dejlige, Luise :smelter:

Hvor er de bare søøøøde…og det øverste billede…Perrier’s lille mund…gode billeder.

Ih hvor er de altså blevet store lige pludselig! Og dejlige - men det har de jo været hele tiden :hjerte:

Sikke det ser ud til der er gang i dem :rundtosset: Hvor er de kææære. Glæder mig SÅ meget til katteklap den 11. maj

p.s. det staves [SIZE=1]bastards[/SIZE]

[QUOTE=Blitz;1059330]Sikke det ser ud til der er gang i dem :rundtosset: Hvor er de kææære. Glæder mig SÅ meget til katteklap den 11. maj

p.s. det staves [SIZE=1]bastards[/SIZE][/QUOTE]

Nej…den film de er opkaldt efter hedder Inglorious bastErds…Inglourious Basterds (2009) - IMDb

Uhii hvor er de kære:smelter:

Aha, der kan man bare se. Jeg har aldrig tænkt over at hele titlen er stavet forkert… Inglourious Basterds istedet for Inglorious Bastards… Det skæmmer mit grammatiske øje :surrender1: Men det er helt sikkert et eller andet artistisk halløj fra Tarantinos side :høhø:

Jeg trækker rettelsen i mig igen

Og når vi nu skal være helt præcise, så hedder filmen altså Inglourious Basterds :slight_smile:

Årh, de er skønne. :wehuu:

Er du ved at have helt styr på, hvad farver de er? :slight_smile:

:slight_smile: Tak for roserne :slight_smile:

Der er super meget gang i dem nu, og de laver ulykker så snart de kan komme afsted med det. Jeg er ved at smørre ledninger ind i citron, for de smager foruroligende godt. Til gengæld er det så også det eneste de æder… ikke fast føde til dem endnu og ved gud jeg prøver :tihi:

Kuldet er som allerede skrevet opkaldt efter Tarantinos film Inglourious Basterds :slight_smile: stavemåden er alternativ :wink:

Farver… jo :slight_smile: Jeg er ved at være ret sikker :slight_smile:

Aldo er chokolade, Perrier er lilla, Hugo er blå og Shosanna er lilla (stadig med lille bitte mulighed for at transmogriffe til blå :slight_smile: )

Det er nemlig rigtigt…:smiley:

Nååårh de er søde :)!

Hvor er de bare fine :hjerte:

Åh hvor er de skønne og sikke da de vokser, glæder mig meget til og gramse på dem igen

:slight_smile:

De er bare SÅ lækre alle 4 :wehuu:

Hvor er de blevet store og dejlige. :hjerte: