The Dresden Files - 9 uger gamle

Så blev det jo den tid på ugen igen :slight_smile:

Først lidt af McCoy

Så lidt af Lasciel

Bob fik også taget billeder

Og strukket sig godt igennem også…

Ivy formåede også at sidde stille længe nok til at få taget lidt billeder

Fællesbillede blev det også til, og denne gang en succes :thumbup:

Og så lige et bonus billede af Lasciel og Ivy

Det var så det for denne onsdag :tihi:

Så fine :hjerte:

Iiih, TAK Eva fordi vi sådan må følge med i deres udvikling. Jeg kigger med HVER gang :slight_smile: :slight_smile: Er ret så forelsket i dem :hjertehop:

Holddaop! de er pludselig katte og ikke killinger!! (eller jo selvfølgelig er de stadig killinger, men altså…)

Og Bob har stadigvæk det mest NUTTEDE udtryk altså!!! :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Det billede hvor han strækker sig… :lol: altså!!!

Holddaop! de er pludselig katte og ikke killinger!! (eller jo selvfølgelig er de stadig killinger, men altså…)

Og Bob har stadigvæk det mest NUTTEDE udtryk altså!!! :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Det billede hvor han strækker sig… :lol: altså!!!

Åh hvor er de vidunderlige, altså er der ikke snart nogen som springer på de to knægte, så vi her hjemme ikke fristets ud over evne

MVH
Gitte

Det er jo en fornøjelse at følge dem - smukkere for hver uge, der går. :smiley:
Og de brune piger, altså… :hjerte::hjerte:

Præcis! De er ved at få rigtige små katteansigter :hjerte:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;736660]Og Bob har stadigvæk det mest NUTTEDE udtryk altså!!! :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Det billede hvor han strækker sig… :lol: altså!!!

[/QUOTE]

Hahahaha - nu blev jeg lige nødt til at finde originalen:

//youtu.be/3iDl2zwF8TM

Det er simpelthen et smukt kuld Eva - ihvertfald i mine ukyndige Europeøjne.

Ualmindelig smukke og bedårende killinger - og supergode billeder af dem

:love2::love2::love2::love2:

Ih hvor ér de skønne! :slight_smile:

Men hvor kan jeg godt mærke at jeg er blevet Kat IV. fikseret igen - jeg synes de ser helt langpelset ud :wink:

Skønt fællesbillede! :ok:

/Mette

Flot fællesbillede, det er da bestemt en succes :thumbup:

[QUOTE=Tine M;736652]Så fine :hjerte:

Iiih, TAK Eva fordi vi sådan må følge med i deres udvikling. Jeg kigger med HVER gang :slight_smile: :slight_smile: Er ret så forelsket i dem :hjertehop:[/QUOTE]

Det var da så lidt :slight_smile: Jeg er bare glad for at der er nogen der vil dele min glæde over killingerne :tihi:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;736660]Holddaop! de er pludselig katte og ikke killinger!! (eller jo selvfølgelig er de stadig killinger, men altså…)

Og Bob har stadigvæk det mest NUTTEDE udtryk altså!!! :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Det billede hvor han strækker sig… :lol: altså!!!

[/QUOTE]

Jeg forstår godt hvad du mener, jeg synes ikke selv der var sket så meget den sidste uge, men da jeg så billederne mod hinanden var der pludselig sket en masse :høhø:

Haha, totalt sjove tekster… men måske knap så smigrende :tihi:

[QUOTE=GitteS;736686]Åh hvor er de vidunderlige, altså er der ikke snart nogen som springer på de to knægte, så vi her hjemme ikke fristets ud over evne

MVH
Gitte[/QUOTE]

Jo jo da, de er skam afsat, så ingen grund til bekymring :høhø:

[QUOTE=FinnFrode;736699]Det er jo en fornøjelse at følge dem - smukkere for hver uge, der går. :smiley:
Og de brune piger, altså… :hjerte::hjerte:[/QUOTE]

Tak, jeg synes også at især pigerne udvikler sig mere og mere positivt for hver uge… Især Ivy er kommet efter det med både mønster, og knap så store øjne :tihi:

[QUOTE=galath;736727]Præcis! De er ved at få rigtige små katteansigter :hjerte:
Hahahaha - nu blev jeg lige nødt til at finde originalen:[/QUOTE]

Haha, kendte slet ikke originalen! Den er da lidt sjov :smiley:

Tak :slight_smile: Ens er de bestemt ikke dog :høhø:

[QUOTE=Eva;736730]Ualmindelig smukke og bedårende killinger - og supergode billeder af dem

:love2::love2::love2::love2:[/QUOTE]

Mange tak :slight_smile:

[QUOTE=Mette Mejdahl;736757]Ih hvor ér de skønne! :slight_smile:

Men hvor kan jeg godt mærke at jeg er blevet Kat IV. fikseret igen - jeg synes de ser helt langpelset ud :wink:

Skønt fællesbillede! :ok:

/Mette[/QUOTE]

Ja, da vel især nu hvor du også er ved at gøre i det halv-hårløse :høhø:
Og tak…

Tak! :smiley:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;736660]Holddaop! de er pludselig katte og ikke killinger!! (eller jo selvfølgelig er de stadig killinger, men altså…)

Og Bob har stadigvæk det mest NUTTEDE udtryk altså!!! :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Det billede hvor han strækker sig… :lol: altså!!!

[/QUOTE]

:lol: Ja det er bare gudebilledet af Bob, og jeg tænkte også straks den var lige til lolcats.

De er stadig dejlige, og McCoy er stadig den dejligste i min optik :hjerte:

Hvor er de bare skønne :hjerte: elsker deres frække udtryk og deres lækre aftegninger :inlove:

Ihh, hvor blir de altså bare STORE nu Eva… Og liiiiige så lækre som altid. Elsker dine billede opdateringer:inlove:

[QUOTE=Osquary;736918]:lol: Ja det er bare gudebilledet af Bob, og jeg tænkte også straks den var lige til lolcats.

De er stadig dejlige, og McCoy er stadig den dejligste i min optik :hjerte:[/QUOTE]

Jamen jeg er helt enig :tihi: Altså næsten… Men McCoy er altså skøøøøøn

Tak :slight_smile:

Jah, de er begyndt at kunne sige andre lyde en piiiiv nu, det er så hyggeligt :tihi: Hilse lyde og alt muligt… Og tak :slight_smile:

Sikke nogle små skønheder :wehuu: :wehuu: :wehuu:

Nuiii hvor er de bare blevet smukke :smelter:
Og super gået med fællesbilledet :ok:

Tak :slight_smile:

[QUOTE=DK Mammarazzi;737109]Nuiii hvor er de bare blevet smukke :smelter:
Og super gået med fællesbilledet :ok:[/QUOTE]

Jaah, det tog også kun 9 ugers øvelse :høhø: