The Eminems er blevet 14 uger

Ja, det blev de faktisk i søndags, jeg har bare ikke taget mig sammen til at lægge billederne op før nu :ups:

Thomanis Slim Shady:

Thomanis Marshall Mathers:

Thomanis Eminem:

Lidt gruppebilleder:

Slim er klart den grimme ælling i kuldet, jeg håber han “retter sig” når han bliver større. Han har siden fødslen været mindre end de andre og er også slankere end dem, og jeg er sikker på at det er derfor han er så markeret i ansigtet.

Marshall flyttede i lørdags, han er kommet hjem til Mikala som erstatning for Gisele som hun mistede til cancer i foråret, kun lige 1½ år gammel (Mikala købte Gisele og Cindy fra model kuldet). De 2 andre flytter her om et par uger.

Skønne billeder af nogle dejlige katte. :hjerte:

Jeg kan godt se, at Slim falder lidt ved siden af, men han er stadig en smuk kat. Og så har han nogle meget smukke striber. :slight_smile:

Søde Slim sad i haven og kiggede ud, da jeg var forbi med kattebakken i går. Han er altså min favorit. :hjerte:

Hvor ser de lækre ud. Viser ikke billederne til Finn for så ender det nok med at han pludselig mener at vi har plads til en mere :smiley:

øjj hvor er de alle 3 bare nogle skønne missere :smiley: Helt specielle!

Skønne billeder - især fællesbillederne er kanon godt knipset :thumbup:

Det er altså et ualmindeligt dejligt kuld :wehuu:
Slim eller ej, så klæ’r de hinanden godt, de tre :hjerte: :thumbup:

He he…smag og behag…Hr. Slim gik lige i hjertet på mig, synes han er meget smuk med den hvide “maske” havde slet ikke tænkt, at han faldt lidt ved siden af…så smukke katte :wink:

Hvor er de bare lækre! :hjerte:

De er så fine:-) Og så må du hilse Slim fra mig og sige, at han er helt vildt lækker, og at vi jo ikke alle sammen kan være modeller, men at det ikke gør os mindre unikke. Det siger nok en del om mit racekendskab, men han er min klare favorit. Han ser så sød ud! Og det var han også i levende live, en rigtig lækkermås af en mis:hjerte:

Jeg var lige ved at skrive, at dem kom du da aldrig af med - men kan se, at du har fået dem solgt :stuck_out_tongue:

Pjat til side - de er ganske vidunderlige, men det er killinger fra dig jo altid - heldige nye ejere :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

De er søde, lækre og ser så frække ud…ligesom en killing skal være. :ok: