The heart of a lioness

Kan I huske hende løvinden her:-)

Jeg er stadig dybt rørt, når jeg ser det

http://www.storiesofwisdom.com/the-lion … -the-oryx/

Simpelthen fantastisk. Dyr er mere end vi tror.

Ja jeg husker hende, helt fantastisk.

Jeg ved ikke hvad der sker med mig, men det sidste halve års tid har jeg været en rigtig tudemarie.

Sker der noget dejligt - tuder jeg
Ser jeg noget dejligt på tv/nettet - tuder jeg
Sker der noget trist - tuder jeg
Ser jeg noget trist - tuder jeg

Med andre ord - empatien er da vist overudviklet.

altså generelt en RIGTIG STOR tudemarie!!!

Jeg har tudet til dette klip en MILLION gange

http://www.youtube.com/watch?v=Yv4Sia94 … re=related

og selvfølgelig tudede jeg også over det med The Lioness!!

-græd -græd -græd -græd -græd -græd

I’m just a big softie!!

Jeg kan huske da jeg så udsendelsen om løven og den lille oryx (ved ikke lige hvad det er) i tv. Jeg havde meget svært ved at tro at det kunne være sandt. Heldigvid havde jeg optaget udsendelsen for der var ikke ret mange der torede på min “røver historie”.
Jeg kan også huske om en flodhest der redder en lille kalv fra en krokodille/aligator. Krokodillen fik fat i kalven men flodhsten sprang over krokodillen og den måtte slippe sit bytte, hvorpå flodhesten slæbte kalven i land i sin store mund og blev hos den vist nok indtil den døde (kan ikke helt huske om den døde eller overlevede.

Dk Kefir Annette må indrømme at der hvor løven begynder at løbe i mod dem og bare kaster sig over dem var nok til at jeg fik en klump i halsen og så det grin de begger sætter op når han kommer dem imøde - herligt.

[quote=“3trolde”

Dk Kefir Annette må indrømme at der hvor løven begynder at løbe i mod dem og bare kaster sig over dem var nok til at jeg fik en klump i halsen og så det grin de begger sætter op når han kommer dem imøde - herligt.[/quote]

Jaaaaaaa -ked det er der filmen knækker for mig hver gang -græd -græd -græd

Den har jeg aldrig set før, dejlig dejlig film, jeg må tørre tårene bort -ked

Nåeh jeg tuder også altid:-)

Og nu gjorde jeg det igen:-)