The Old Mansion

Jeg var jo SÅ heldig at må mine snitter i 2 flotte flotte løver! Kort efter de kom i hus måtte jeg jo bruge dem til en gang billeder. :tihi:
Det er så efterhånden 1½ måned siden jeg tog de her billeder. :slight_smile:
Som det måske kan ses på billederne med Amidale, så skifter hendes rekvisitter løbende. Men for pokker, hun var der som en MIS og ikke til at drive ned.
Det kan både være godt at skidt at have Katte-Misser som heller end gerne vil have taget billeder. :tihi:

Resten af billederne kan ses her.

Hvordan får du dem dog til at være så fotogene:uha:

SÅ lækre de alle ser ud :wehuu:

Jeg kom vist til at grine lidt af det typiske billede af Lyve :tihi:

Der VAR de jo, løvedyrene! :thumbup: Har sådan glædet mig til at se, hvad du havde lavet med dem. :smiley:

Superfede stemningsbilleder. :thumbup:

Wauuu det er bare vildt fede billeder. Jeg ville ønske at abyerne ville samarbejde med mig på den måde, men de er jo abyer og siden jeg sidder der med den sorte kasse må den da være noget der er interessant ved den:thumbdown:

Endnu engang vildt FEDE billeder dem kan du godt være stolt af:thumbup:

Musse ser passende barsk ud på hendes første billede. :thumbup: Lyve er jo fjollet, som sædvanligt. :love2:

Hvor er det flotte billeder :rock:af skønne katte :hjerte:

Og hvor er jeg bare misundelig - for som Majbritt skriver er det bare umuligt at få noget rigtig godt i kassen når man har abyer. De VIL bare ikke stå stille.

Jeg vil så gerne have billeder af dem, hvor man også kan se deres ben og elegance, men når en aby har strakte ben - ja så er den også i fuld fart :tihi:

[QUOTE=Wijelo;1190241]Hvor er det flotte billeder :rock:af skønne katte :hjerte:

Og hvor er jeg bare misundelig - for som Majbritt skriver er det bare umuligt at få noget rigtig godt i kassen når man har abyer. De VIL bare ikke stå stille.

Jeg vil så gerne have billeder af dem, hvor man også kan se deres ben og elegance, men når en aby har strakte ben - ja så er den også i fuld fart :tihi:[/QUOTE]

Jeg tror ikke at Cinna har fået læst op på at sådan skal man være som aby…Jeg tror hun har skippet den del af racebeskrivelsen…:tihi::gruble:
Jeg skal da gerne stille op til fotosession med hende :smiley:

Jeg bukker og takker for de pæne ord. :slight_smile:

Og ja, jeg er bare svine heldig at have katte som åbenbart elsker at få taget billeder, selv kommer når jeg stiller op og ligefrem sidder i kø. :thumbup:
De har sandelig også prøvet det en del gange efterhånden. Ja, gad vide hvor mange gange det efterhånden er blevet til gennem årene? :surrender1:

Nu er mine jo heller ikke de mest vilde krabater, eller Lyve kan være en abekat, men de er nok en tand nemmere end så mange andre racer.
Vil godt tro at det fx. aby krøver det hurtighed og hjælpende hænder. :slight_smile: