The X- Files

Nøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøj hvor vil jeg gerne se den nye film X-Files. jeg eeeeeeeeeelsker X-files… Hvad med jer?? -engel

Jeg ser aldrig gysere, men eeeeelsker X-iles, skal dog ikke se den, hvis Paulo ikke er hjemme -tihi

Seføli skal jeg ind og se den nye film når den kommer…det er man nødt til som inkarneret X-Files fan -thumbs

Skal også have købt hele serien på dvd når jeg en dag lige har en tusse til overs, det manglede bare når jeg nu går og køber mine andre yndlingsserier.

Joo den skal ses! -thumbs
Vi har efterhånden fået købt til og med sæson 4, og er godt igennem 3…
Vi er helt hooked på den nye film. Kæresten skal ind og se den med et par venner i næste uge hvor jeg er i jylland og besøge familien, ellers skulle jeg have været med, det er helt sikkert!

  • Men hvis den er god, så tager vi ind og ser den igen [smilie=hate-smile.gif]

se’fø’li skal jeg det :smiley: jeg eeeeeeeeeeeeeeeeeeelsker x-files og har set serien fra ende til anden flere gange… længe leve dvd :slight_smile:

så PP bliver hevet med… han får slet ikke lov at lade være GGG :stuck_out_tongue:

jeg mener det er på zulu de kører afsnitne igennem for tiden

Jeg var os heeelt vild med x-files da de gik i tv for maaange år siden, men sys ærlig talt at filmen, ud fra traileren, virker lam, men mon ikke jeg alligevel kommer til at se den? :stuck_out_tongue: Jeg kan nok ik dy mig -høhø

Jeg syntes nu den ser super spændene ud -thumbs

også her - skal ind og se den i aften :slight_smile:

dinner date og bif-tur… ren onsdagshygge :slight_smile: