Theodor og Leopolds galleri

Tænkte det var på tide med en tråd dedikeret til billeder af de små:hjerte:

Billederne her er fra vores besøg i Randers i søndags.

Hvor var det dog svært at tage hjem igen:inlove:

Fælles foto

Theodor

Theodor

Meget fotogen Leopold

Leopold

Leopold

Hvor er man da en sød og charmerende lille trold :inlove::hjerte::wehuu:

Hvor er de kære begge to :hjerte: - kan godt forstå, at ventetiden er lang.

-felixsylvester

Åh, hvor er de dog søde :wehuu::wehuu:

Kunne heller ikke vente på at få Hermie hjem :slight_smile: det er nogen utrolige dejlige katte derfra<3

Helt bestemt:thumbup:. Virkelig et dejligt katteri med super smukke katte:) :wehuu:

:love:

Hvor er de da fine…:wehuu: :wehuu:

Tillykke med de to små misser.

Jeg kan godt forstå at du glæder dig til at de flytter ind :slight_smile:

Nuiiii hvor er de kære :inlove: og hvor må du glæde dig.

Åhhh hvor er de skønne… Jeg bliver helt skruk af at se alle de killinger…

Hvor er de søde og dejligt med en Leopold mere, selvom han ikke er prikket:tihi::tihi:
Knus Elin

… Dette er en automatisk meddelelse, da Bente er midlertidig smeltet som følge af nuttetheds overload…
. . . . . . . . :hjerte: . . . . . . . :hjerte: . . . . . . . :hjerte: . . . . . . . :hjerte: . . . . . . . :hjerte: . . . . . . . :hjerte: . . . . . . . :hjerte: . . . . . . . .

Så spørger jeg bare, er det meningen at disse billeder skal gøre det NEMMERE at vente???:?

De bliver jo bare dejligere og dejligere, så vil lige dele hvor store og smukke de efterhånden er:inlove:

Theodor

Theodor

Leopold

Leopold

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Hvor er de skønne :hjerte::hjerte:

Så bliver i spamet lidt igen:tihi:.

Vi er nu 9 uger gamle, og vi er virkelig ved at være rigtig store drenge! Vi er meget lægesyge og hænger i gardinerne og leger med hinanden hele tiden, lige bortset fra når vi spiser, sover eller skal nusses, for vi er nemlig også nogle rigtige kælepotter :wehuu:
Vi er dejlige og vi ved det:yatta: Se selv:

Pote klask fra “Teddy” & “Polle”

:hjerte::inlove::hjerte::inlove::hjerte::inlove::hjerte:

Hold da op, hvor er I nogle charmebøffer Teddy og Polle

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

I kan tro, at der er én, der hedder Sofie, som glæder sig helt vildt til I flytter hjem til hende

  • I skal nok blive grundigt forkælede, det kan I være sikre på.

:wehu::wehu::wehu::wehu:

De to drenge der er da bare ALT for nuttede :wehuu:
Nøøøj, jeg kan godt forstå at du glæder dig:inlove:

De er da bare så kære :wehuu: :wehuu: :wehuu: :wehuu:

Hej, :heya::rundtosset:
Vi heder Teddy & Polle. Vi er to store drenge på 13 uger der i søndags flyttede hjemme fra. Og i kan tro vi har overtaget det nye hjem:tihi:
Vi har bare taget det hele sååååå flot siger YlvaSofie & Beate. De forkæler, nusser og leger med os lige så meget vi har lyst til:yatta:. Vi elsker at klatre i vores nye klatretræ og vi elsker at putte med hinanden. Vi er rigtig glade for at vi har fået lov at bo sammen, for vi har bare været så gode venner lige siden vi blev født:wehuu:. I kan da lige får lov til at se hvor dejlige vi er, for det er vi altså, det ved vi nemlig godt selv:høhø:

:pote: Fra Teddy & Polle.