Theomilou har passeret 1000 indlæg - Nu med afstemning

[B]Hjælp med at finde et godt tilnavn til hende :slight_smile:

Om Theomilou[/B]

Hvilken race eller racer har du?:Norsk SkovkatHvor mange katte har du?:2Er du opdrætter?:Har væretHvad hedder dit stamnavn?:Har haft et enkelt kuld under stamnavnet Saunte´s for 10 år siden.Når jeg ikke er kattegal::Hvornår er man ikke kattegal?Her bor jeg!:Vesterbro, København med mine to teenagere som er lige så kattegale som mig selv. Mit 3. barn bor ikke længere hjemme.Interesser:Katte, naturligvis :slight_smile:
Derudover mine 3 unger, mit arbejde og samfundsspørgsmål og politikBeskæftigelse:Er Cand. Mag i International Pædagogik og udviklingsstudier. Arbejder som pædagog i en udflytterbørnehave, hvor en af mine kæpheste er at lære børnene at være gode ved dyr. ALLE dyr :slight_smile:

Det gik godt nok kvikt :slight_smile:

Maja… kan du ikke fortælle os en hel masse spændende om dig selv som vi kan lege med ?

Jeg kan sige at hun har et godt hjerte. :hjerte:

[QUOTE=Battlestar;995948]Det gik godt nok kvikt :slight_smile:

Maja… kan du ikke fortælle os en hel masse spændende om dig selv som vi kan lege med ?[/QUOTE]

Uha, det er da svært :uha:
Så må jeg lige tænke…:gruble:

Tak, Ravn :slight_smile:
Det var virkelig sødt sagt :ups:

Den er jeg med på :slight_smile:

[QUOTE=Theomilou;995971]Tak, Ravn :slight_smile:
Det var virkelig sødt sagt :ups:[/QUOTE]

Jamen, du har givet mig lov til at komme forbi for at hilse på dine 2 dejlige misser, og tage lidt mere catnip med til dem… :hjerte:
Jeg er stolt over at folk der knapt nok kender mig, tillader mig at komme hjem til dem for en snak og lidt nus… :ups:

Humoristisk opfindsom skovkattetosse??? :muhaha:

Alle tre ord er ihvertfald rigtige :høhø:

Noget med ordet hjertevarm så! Hjertevarm humoristisk opfindsom politisk pædagogisk skovkattetosse?

Dén kan jeg godt lide :thumbup:

Hehe, lang men god :smiley:

Jeg har jo lidt en forkærlighed for de lange :ups: