Theomilou har passeret 1000 indlæg - Nu med afstemning

[B]Hjælp med at finde et godt tilnavn til hende :slight_smile:

Om Theomilou[/B]

Hvilken race eller racer har du?:Norsk SkovkatHvor mange katte har du?:2Er du opdrætter?:Har væretHvad hedder dit stamnavn?:Har haft et enkelt kuld under stamnavnet Saunte´s for 10 år siden.Når jeg ikke er kattegal::Hvornår er man ikke kattegal?Her bor jeg!:Vesterbro, København med mine to teenagere som er lige så kattegale som mig selv. Mit 3. barn bor ikke længere hjemme.Interesser:Katte, naturligvis :slight_smile:
Derudover mine 3 unger, mit arbejde og samfundsspørgsmål og politikBeskæftigelse:Er Cand. Mag i International Pædagogik og udviklingsstudier. Arbejder som pædagog i en udflytterbørnehave, hvor en af mine kæpheste er at lære børnene at være gode ved dyr. ALLE dyr :slight_smile:

Det gik godt nok kvikt :slight_smile:

Maja… kan du ikke fortælle os en hel masse spændende om dig selv som vi kan lege med ?

Jeg kan sige at hun har et godt hjerte. :hjerte:

[QUOTE=Battlestar;995948]Det gik godt nok kvikt :slight_smile:

Maja… kan du ikke fortælle os en hel masse spændende om dig selv som vi kan lege med ?[/QUOTE]

Uha, det er da svært :uha:
Så må jeg lige tænke…:gruble:

Tak, Ravn :slight_smile:
Det var virkelig sødt sagt :ups:

Den er jeg med på :slight_smile:

[QUOTE=Theomilou;995971]Tak, Ravn :slight_smile:
Det var virkelig sødt sagt :ups:[/QUOTE]

Jamen, du har givet mig lov til at komme forbi for at hilse på dine 2 dejlige misser, og tage lidt mere catnip med til dem… :hjerte:
Jeg er stolt over at folk der knapt nok kender mig, tillader mig at komme hjem til dem for en snak og lidt nus… :ups:

Humoristisk opfindsom skovkattetosse??? :muhaha:

Alle tre ord er ihvertfald rigtige :høhø:

Noget med ordet hjertevarm så! Hjertevarm humoristisk opfindsom politisk pædagogisk skovkattetosse?

Dén kan jeg godt lide :thumbup:

Hehe, lang men god :smiley:

Jeg har jo lidt en forkærlighed for de lange :ups:

skovkattetosset humoristisk opfindsom politisk pædagogisk supergavekoordinator

Åh ja supergavekoordinator bør med! Nu hvor vi godt kan komme med de RIGTIG gode forslag fordi det ikke er hemmeligt mere GG

Hvad med noget med en farverig fortid? Det så vi jo i tråden med forskellige frisurerer :tihi:
og måske også fremtid, hvis det er? :smiley:

:smiley: Vi må videre :wink:

ok - hvad siger i til :

pædagogisk farve-opfindsom skovkatte-humoristisk supergavekoordinator

[QUOTE=Battlestar;1015346]ok - hvad siger i til :

pædagogisk farve-opfindsom skovkatte-humoristisk supergavekoordinator[/QUOTE]

:thumbup:

Hvis jeg lige må komme med et et pip, så ved ikke helt hvad det med farve-opfindsom handler om :gruble: Tror måske at jeg blevet forvekslet med en anden??