Jeg havde virkelig en træls dag i går…
Da jeg stod op, var der en besked på min mobil, men da jeg ville læse den, gik mobilen helt kold, den ville end ikke bede om pinkode, så jeg ledte ½ time efter en gammel mobil, men bare lidt størm, så jeg ikke skulle køre på job uden telefon, jeg fandt 1, men jeg fik også brug for den.
I torsdag fik vi vores mødetider lavet om, jeg troede de var trådt i kraft, så jeg mødte ½ time for tidligt i går… øv
Da jeg skulle hjem i aftes, ville bilen ikke starte, der var så absolut intet strøm på… nå mig ind igen og få min afløser til at køre hen foran min bil, så jeg kunne få noget strøm, kablerne var for ringe en kvalitet, så jeg måtte ind og hente manden i huset, han fandt så et ekstra sæt kabler og lidt efter var bilen startet…pyhhhh
på en øde strækning på hjemvejen holdt der en bil med katastrofeblink på, jeg sagtnede farten, en bil der holdt med fronten mod mig blinkede med det lange lys, måske for at få mig til at stoppe, men jeg stopper ikke for nogen eller noget klokken 1 om natten, men nåede lige at låse mine bildøre inden jeg langsomt fik en påkørt ræv ind i mit synsfelt, jeg styrede behændigt udenom, og nu var der kun 14 km hjem.
Da jeg kom hjem var vores nye kat (en knap 2 år gammel kastratdreng rød husmis) smuttet udenfor, nå jeg måtte ud og kalde, heldigvis kom han ret hurtigt og ville gerne med ind …Pyhhhhhhh han har kun lige boet her en uges tid… og er ikke helt tryg ved vovsen endnu.
tænk man kan have en så uheldig dag, jeg håber sandelig dagen i dag bliver bedre, for den kan da ikke blive meget ringere… GGGGGGG