TICA - 4. + 5. maj - Østrig - samt andre TICA udstillinger næste sæson

Er der nogen der er lige så gale som jeg og kunne tænke sig at køre ned til den udstilling i starten af den nye sæson. Jeg skal søge fri til den weekend og vil gøre det hvis vi var nok der kørte derned.

Derudover har jeg vilde planer omkring UK - vil måske forsøge at komme over til nogle udstillinger derovre - samkørsel ville være herligt.
Hører gerne fra andre der er lige så gale som jeg.

Jeg har tilmeldt mig Racekattens udstiling 5 maj for at bakke op om deres MCO BIS show så Østrig bliver det ikke :slight_smile:

Men ellers skal jeg da lige have kigget på kalenderen og pengepungen self for at se hvad shows der skal plottes ind som planer så vender tilbage senere :slight_smile:

Godt nok fik jeg en hjerneblødning igår og er igang med at lede min stakkels killingekøber i fordærv, men udlands-TICA i maj måned ville kræve genoplivning for mit vedkommende, så vi - eller i hvert fald jeg - styrer bilen mod Viby den weekend i stedet :slight_smile:

JA og det er mig det går ud over :p:hjerte:

Jeg ville elske det :slight_smile:
Skal lige se finanserne igennem…
Mest fordi, jeg forlængst har besluttet at jeg SKAL til England igen - såjeg må jo lige prioritere en lille smule :slight_smile:
Og der er jo Viking Cats lille show i min baghave lidt senere på måneden, hvor jeg regner med at hive alt af huse…
(Det er så SJOVT at vise “Persiske katte” frem i et storcenter - anede ikke, at der var SÅ mange iranere her i Rødovre :smiley: )

[QUOTE=Ann K;1045656]Jeg ville elske det :slight_smile:
Skal lige se finanserne igennem…
Mest fordi, jeg forlængst har besluttet at jeg SKAL til England igen - såjeg må jo lige prioritere en lille smule :slight_smile:
Og der er jo Viking Cats lille show i min baghave lidt senere på måneden, hvor jeg regner med at hive alt af huse…
(Det er så SJOVT at vise “Persiske katte” frem i et storcenter - anede ikke, at der var SÅ mange iranere her i Rødovre :smiley: )[/QUOTE]

det plejer at være hyggeligt at udstille i RC overvejer om jeg skal vise nudisten frem derovre, tzari har lovet at hjælpe mig med at finde ud af hvordan og hvorledes.

Jeg kunne godt tænke mig at overveje en tur til østrig - skal dog lige se på finanserne først

Vi napper også Viby og bakker op om MCO BIS :slight_smile: Og har lige været i Frankfurt weekenden før, og vi mangler stadig at vinde i Lotto, har ellers gjort masser af plads på kontoen :høhø:

Så MÅ vi have bur ved siden af hinanden! Kontrasten mellem et perserdyr og en nudist kunne altså være herlig at vise :klapper: Og jeg hjælper skam også gerne - bare ikke med pelspleje :stuck_out_tongue:

nææ nej du de der millioner er mine, jeg sagde miiiiiine og jeg har maaaasser af plads på min konto HEP :rock:

Når det gælder næste sæson så vil jeg som sagt gerne tilbage til UK - men i første omgang vil jeg prioriterer DOMMERE - for jeg har oplevet at
der er meget stor forskel på, hvad dommere kan lide når det gælder min race. Så det kan nok godt betale sig for mig at se på det.