TICA og FIFe fælles udstilling

Så synes jeg, I skal tage en kat med under armen, når I alligevel hilser på :stuck_out_tongue:

1 Synes om

hvordan er ticas standard for Kurilean Bobtail

2 Synes om

Jeg glemte den korthåret… standarden står som et link

1 Synes om

Jeg gætter på - uden at have tjekket nogen af dem - at de er ret ens, eftersom den Kurilian, der sidste år blev FIFe World Winner har klaret sig særdeles godt i TICA :smiley:

1 Synes om

Åh Ja, det havde jeg jo lige glemt :ups:

1 Synes om

Nu er det sådan at jeg ikke vil miste begge ben som nævnt i tidligere indlæg, så udelukket for at deltage om lørdagen har jeg nu sagt mit job op :slight_smile:
Det er måske en let modifikation af sandheden men det lyder godt :laughing:
Anyway så kommer jeg med begge drenge lørdag :slight_smile:

7 Synes om

Med ny bestyrelse i KK har jeg også besluttet mig for at komme, så senere idag tilmelder jeg:

Catika’s Mingus, SOM n klasse 2
og
DK Vorbeck’s Iriomote, NFO d 03 22 i klasse 11/12 (skal lige hjem og regne)

Da jeg også skal gå steward, nøjes jeg denne gang med FIFé-delen :slight_smile:

2 Synes om

Jeg har også lige tilmeldt det hvide lyn aka Guliver til Tica søndag og får ham også lige tilmeldt KK om lørdagen :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

Også på TICA-delen?

Det har jeg ikke helt bestemt endnu. :slight_smile: Lange har stort set ingen show erfaring så det er stadig under vurdering :slight_smile:

TICA er en af de bedste udstillingsformer til at give showerfaring, fordi de har mulighed for at prøve det igen og igen, inden de glemmer, at det faktisk kan være sjovt, det her :wink: Og der kommer nogle dommere, som jeg ved er supergode til at håndtere også de lidt usikre katte :slight_smile:

2 Synes om

Jeg er lige ved at tilmelde en kat til TICA. Når jeg ser på ham jeg allerede har tilmeldt, så står der No under “Exhibition Only”, men nu kan jeg ikke få lov at vælge noget der, så hvis jeg trykker next ift at tilmeldt, så står der Yes under “Exhibition Only”? Hvilket så vidt jeg husker betyder at katten er på udstillingen men ikke skal deltage i bedømmelse. Eller hvad? :slight_smile: Help please… :slight_smile:

Du skal ændre Exhibition only til Participating in TICA rings (tryk på pilen i feltet) :slight_smile: Lige nu beder du om, at katten tilmeldes som Exhibition only og det bliver derfor aktiveret, når du trykker videre til næste billede.

Problemet var at det kunne jeg ikke, det var ikke en mulighed, som jeg også skriver :slight_smile: Der var bare en rød ring med en streg igennem. Men problemet er fundet (lå et helt andet sted), fik hjælp af Jenny :slight_smile:

2 Synes om

Det er virkelig for lang tid siden jeg har meldt til!

Hvordan er det nu med TICA-udstillinger, hvordan er det jeg betaler? Er det når jeg får bekræftelse fra Jenny på tilmeldingen at der følger kontonummer med?

Hvordan med bestilling af bur? Jeg har bedt TICA om dobbeltbur hos dem. Hvordan så med bur når jeg melder til hos Katteklubben, kan systemet godt håndtere at jeg ikke skal have noget bur? NOgen der ved det (jojo, jeg kan også skrive til katteklubben, men det kunne jo være at der lige var nogen her der vidste det)

2 Synes om

Vi er ved at tilmelde og tilmeldt til katteklubbens, men syntes ikke at kan finde de link til tica, har tidliger været inde og kigge og kan bare huske jeg syntes det var lidt forivrende at forstå, hvad man tilmelder og hvor meget der skal betales

Tilmeldingen til udstillingen sker entenShow Calendar (show calendar, scroll ned til Kolding i oktober) eller ved at skrive til [email protected]. For at kunne tilmelde på i-tica.com skal katten oprettes i systemet, men det er meget simpelt og når det er gjort én gang, står den der for evigt og dermed bliver det lettere, hvis man vil tilmelde TICA en anden gang :slight_smile:

Når Jenny har registreret tilmeldingen vil der blive udsendt en mail med bekræftelse og på den fremgår nøjagtigt, hvad der skal betales og hvortil betalingen kan foregå :slight_smile:

@Vipstosen Jeg er ikke 100% inde i koordineringen med Katteklubben, men som jeg har forstået det, skal man blot give besked til den klub, hvor man ikke skal stå, om at man ikke har behov for bur hos dem.

2 Synes om

Tak for svar @Temple_Bar :blush:

Mht. bur-delen, afventer jeg svar fra Katteklubbens show sekretær.

Jeg kan ikke komme ind på tilmeldingssiden, så har sende en mail til Jenny