TICA udstilling

Nu hvor restriktionerne endelig bliver løftet, er det også tid til at afholde TICA udstillinger igen :smiley:

I weekenden 14./15. august afholdes der derfor udstilling i Haslev-hallen, der ikke alene er kendt af mange udstillere, den ligger også godt i forhold til både offentlig og biltransport.

Der vil være 5 ringe hver dag og det er muligt at tilmelde sig enten én eller begge dage via denne side Show Calendar eller ved at kontakte show manager på [email protected].

Stemningen på TICA udstillinger er meget afslappet og hvis man er ny, er der altid nogen, som vil hjælpe med at forstå systemet.

Som noget helt unikt vil der lørdag over middag være en pause for at gennemføre den borgerlige vielse af et polsk opdrætter-/udstillerpar, der ikke har mulighed for at blive viet i deres hjemland :frowning: Og jeg er sikker på, det ikke bliver det eneste festlige indslag den weekend, selvom det dog nok bliver det mest specielle :hjerte:

Det er muligt at medbringe Sturdi, hvis man har sådan én eller at leje et bur af klubben ved at kontakte show manager på mailen ovenfor.

Vel mødt! :smiley:

8 Synes om

Jahhh jeg glæder mig og kommer med to katte begge dage.
SH killing og kastrat. :hyp: :jubiii: :rundtosset:

1 Synes om

Ja, det er ALT for længe siden, der har været TICA i Danmark :sunglasses: :crazy_face:

Jeg kommer med 2 skovkatte og 1 Maine coon. Og glæder mig rigtig rigtig meget.

1 Synes om

Selv stiller jeg i alle tre racekatteklasser :smiley:

Lonnie er SH Kitten
Duchess er SH Cat og
Duchess’ søster, Dipper, er SH Alter

Heldigvis har jeg hjælpere på, så jeg kan følge med :sunglasses: