Tidl. neutralisering

Nu har jeg bestilt tid, til rollingernes neutraliasering.
Det er lidt med sommerfugle i maven og lidt angst.
De er jo så små - mine pus.

Men… de bliver snippet på onsdag i næste uge, alle 7.

Da det er første gang jeg har fået neutraliseret så små børn, og der sikkert
sidder en masse gode råd og erfaringer “derude” , så vil jeg gerne høre om
der er noget specielt jeg skal gøre/ forholde mig til.

-blomst

Du skal kontakte klinikken og høre hvor lang tid de skal faste. Min dyrlæge siger ca. 4 timer. Blodsukkeret falder hurtigt på killinger.
Jeg har vand med druesukker i stående, eller en tynd kød suppe med druesukker i.
Det går bare så hurtigt, var lige kommet hjem fra klinikken, havde kun været inde på vejen for at købe lidt til frokost - så ringede de at min hankilling ar klart til afhentning.
Han tog sig lidt længe soveture i løbet af dagen - åd som et s** da han kom hjem:-))

Held og lykke - du vil opleve der er en verden til forskel - på den positive måde -love

Nå ja, så har jeg haft et par der har reageret på de indvendige sting, så jeg beder altid de sys på den gammeldags måde med udvendige sting - dem kan du sagtens selv tage - de er klar ca. på 8. dagen.
Her er en bodystocking model til dem der viser for stor interesse
http://www.kattegalleri.dk/html/alb_vis … bumID=4677

Der er ellers potekursus om tidlig neutralisering i aften.

Sig til hvis der er noget jeg skal spørge om i aften. :smiley:

Jeg kan kun give Lis ret, det er en skøn oplevelse at dse de små, især drengene, drøne rundt om aftenen som om intet var hændt.
Killinger omsætter narkosen hurtigere end de voksne og er hurtige til at komme igang igen.
Marina

Tak.
Så må jeg lige ringe og høre med fasten, regnede nemlig med det var fra midnat - så det må jeg tjekke.
Det druesukkervand, står det fremme indtil 4 timer før osse, eller hele tiden?

Og udvendige sting - er det ikke dem de sprætter op selv -uha Jeg ved de bruger indvendige sting deroppe.

Og så må jeg igang med at kreere 7 små bodyer -thumbs

Jeg er et dovent menneske - så jeg sætter en automat med lidt vådmad der åbner selv kl. ca. 3 nat - det har jeg prøvet et par gange i dagtimerne - så de sidder og venter på spisestedet åbner:-))
Druesukker vand fra jeg går i seng til vi går om morgenen.

Jeg har faktisk haft dålige erfaringer med de indvendige sting - allergisk reaktion. Er ikke den eneste måtte dyrlægen jo indrømme, men han ar da begejstret for de udvendige sting - det er hurtigere.

Måske jeg skulle vise en der er lukket op helt af sig selv - steriliseret fredag - sådan så det ud søndag

-what Uh et billede -uha
Jeg får helt ondt…
Skal den ikke ind og sys igen?

Er det ind eller udvendige sting hun blev “lavet” med ?

Den model er oprindelig med indvendige sting. Husker jeg ret var det en ret “pæn” model, tror hun fik en klemme. Nogen er der ikke gjort noget med, og andre er rimpet sammen igen, og det er rigtig dumt, men nødvendigt.
Har ingen problemer haft efter jeg har fået udvendige sting. Måske mine er mindre tolerante overfor de indvendige sting, jeg ved det ikke … Men jeg ved hvad jeg VIL ha’ :stuck_out_tongue:

Her sømmes missepigerne også sammen på den gammeldawl facon d.v.s. de bliver syet med 2-3 sting som tages på 9. dagen. Jeg har selv en suturkniv; MEN driller det kører jeg over og så hjælpes jeg af en vet. sygeplejerske. En mislingemavse kan være SÅ kilren. MEN at tage dem når de sover er en god ting…så piller man lige så stille og vupti er stingene borte.
Her får mine hunmislinger en bodystocking på INDEN de er helt klare i “pæren”…så ER den PÅ når de er ved deres fulde fem.
Jeg stiller lidt opblødt tynd vådfoder fram når vi går i seng…nok til alle OG klokken 4 står jeg op og fjerner alt pånær vand.
At faste en misling i 12 timer er fuldstændig hul i hovedet.
NÅR vi kommer hjem bruges badeværelsesgulvet for der er varme i OG saunaen for den er dunkel i dens belysning…narkoseøjne har store pupiller så de er sarte.
SÅ…faste i 4 timer men vand
På med en onslowtrøje INDEN de fatter hvad der foregår
ind på et lunt gulv og gerne med et par nullerputsenge og noget A/D med vand i…eller KMR
lad dem gøre hvad de kan
Og når klokken er 20 frææser de rundt og det er KUN fordi de føromntalte onslowtræjer er på pigerne, du kan se de har været i narkose den dag.
NÅR de er helt normale så frem med tørkosten IKKE før. Er man ikke helt klar i pæren kan et tørkostpille nemt komme i det forkerte rør.
Kig til såret hver dag og på 3. dagen en ny onslowtrøje på og rens med noget desinficernende.
Brita
nb…en nullerputseng i transportkassen er en god ide…den holder på kropsvarmen -høhø

Tak -thumbs

Tag selv tråde: Smør med almindelig madolie et par timer før - virker bedst med bodyen på - så er stingene nemme at tage og sidder ikke fast