Tidlig forår på terassen - billeder

Misserne nyder at komme ud på terassen og sidde og sole sig og kigge på fuglene i haven :slight_smile: her er lidt billeder fra i dag :pote:

Sikke nogle dejlige billeder af nogle skønne katte. Man kan rigtig se, hvordan de nyder solen

Tak for kigget - det er ALT for længe siden :wehuu::wehuu::wehuu:

Det er tydeligt at se, hvor meget de nyder livet og især solen på deres nye terrasse :wehu:

Sikke nogen skønne før fårårsbilleder :wehuu:

Man kan virkelig se hvordan de sluger hver en solstråle…

:hjerte::hjerte::hjerte:

Sikke da nogen dejligt, forkælede katte - sådan at have adgang til haven.

Hvor er de smukke - jeg vidste slet ikke, at du har en Silke-mis :hjerte:

Skønne billeder af dejlige, smukke bamse-katte.

:wehuu:

Sikke da nogen dejligt, forkælede katte - sådan at have adgang til haven.

Hvor er de smukke - jeg vidste slet ikke, at du har en Silke-mis :hjerte:

Skønne billeder af dejlige, smukke bamse-katte.

:wehuu:[/quote]

Tak Therese, jov jeg har da 3 maskede Silke-tøsemisser… :hjerte::hjerte::hjerte: alle med helt forskelligt temperament :tihi: Men det er sjovt du skriver silke-mis for det er faktisk hvad burmeserkatten blev kaldt fra starten af: “silkekatten” pga. den silkebløde pels :ok:

Dejlige billeder af nogle dejlige misser i solen :wehuu:

Denne ser nu ud til at sige…hvad mon det hvide derude er for noget :tihi:

Ja, det er Mille, hun er ellers en af dem der kommer ud og gå i snor i haven sammen med Merlin, den store røde. Men hun gider ikke gå tur i øjeblikket, hun syntes der er for koldt om de små poter :tihi:

:inlove::inlove::inlove:

Iiiiiih, altzå… hvor er du bare heldig at have hele 3… :wehuu:

Silke fik også sit navn pga den helt fantastisk bløde pels hun har - hvad hedder dine ??

Har du måske et billede af dem, hvor de alle 3 er på ??

:kryds:

Smukke smukke misser. Jeg har ikke rigtig set dine misser før idag, men hvor er de dejlige. jeg kan godt forstå de sugede solen til sig. Vi havde 5 der sad på rad og række i en solplet på terrassen idag. Selv den lille Turbokat Xena, sad stille i op til flere sekunder:)
Du må gerne vise nogen flere dejlige missebilleder.
Knus Elin

Jeg fandt lige de 2 billeder her:

Det er faktisk 3 generationer på stribe… På det øverste billeder er det Mille som er mor til Benedicte (kaldet Dicte) som er mor til Cirkeline, som er den mørkeste i farven :slight_smile:

:savle::savle::savle::savle::savle::savle::savle:

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, Mie !!!

Jeg holder det ikke ud… hold nu op ! hvor er det skønne billeder af nogen helt i særklasse smukke katte.

Tre Silke-piger med med grønne øjne…

MIG HA’ !!! (be’ om ??)

:inlove::inlove::inlove::inlove:

Skønne billeder af smuksakkerne :thumbup:

Dem ser vi da aaalt for lidt til -grrrierdumme

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, Mie !!!

Jeg holder det ikke ud… hold nu op ! hvor er det skønne billeder af nogen helt i særklasse smukke katte.

Tre Silke-piger med med grønne øjne…

MIG HA’ !!! (be’ om ??)

:inlove::inlove::inlove::inlove:[/quote]

:D:D Tak Therese… ja de har lidt grønne øjne, :ups: især Mille… jeg syntes også det er pænt, men da det jo er burmserkatte, så skal øjene helst være gyldne, men men men… naturen har en anden mening om den sag så sådan skal det være -fin-finog det er ok med mig :D:D

Og sjovt nok ser man tit det grønlige skær på de chokolademaskede :smiley: Jeg har flere gange fået at vide af klogere hoveder end mig selv, at øjenfarve og pelsfarve ikke hænger sammen, men så må det være optisk, for jeg har set flere chokolader med grønne øjne og flest brune med rene gule øjne og flere (og dette gælder inden for alle racer) creme og røde med ravgyldne øjne :wehuu:

Helt enig Mette, især Lindas (Mea Culpa) creme og røde katte har ravgyldne øjne :wehuu::wehuu::wehuu:

sådan synes jeg sjovt nok også det er lidt hos NFO’en i hvert fald med de grønne og ravgyldne øjne.

synes oftest man ser sortabby med grønne øjne og creme/rød med gyldne
om det er sådan generelt ved jeg ikke, men kom bare lige til at tænke på det nu du skrev det

:hjerte::hjerte:

Visse-vasse med de gyldne øjne - det er ufattelig smukt med grønne øjne til dine Silkepiger.

:ups:

Kære Mie…:wehuu:

Tusind tak for de dejlige billeder af dine
smukke dyr.

Jeg bliver hver dag varm om hjertet; når jeg ser
alle de dejlige billeder; som I viser herinde. :knuser:

Mange gode tanker
Mona

Dejlige billeder af nogle meget smukke katte.

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte: