Hej Alice
Jeg havde bestemt mig til ikke at bruge mere tid på det her, men når du nu har denne stærke lyst til retfærdighed, og ikke har problemer med at få andre til at stå som uhæderlige og uretfærdige, så mener jeg at lidt facts er på sin plads, og så bliver det jo spændende at følge din jagt på retfærdighed :-)) sjovt, den gode moral og retfærdighedssans du påberåber dig, hvordan kommer den ind i billedet, nu hvor du har travlt med at kritisere bl.a mig på et forum jeg ikke er på -what-what Du kan råbe herfra og til jul at du er upartisk og bare vil have retfærdighed, beklager Alice, jeg køber den ikke, du har en dagsorden med det her, og det er helt fint med mig, men vær dog ÆRLIG omkring det.
At en fra KI giver den som klynkehoved klæder hende absolut ikke, især fordi samme person gjorde lige nøjagtig DET, som vi nu bliver beskyldt for,så du får lige lidt facts, så bliver det spændende at se hvorvidt det ER retfærdighed du vil ha’ eller om det bare er sjovt at lave lidt rav i den. :-))
Et citat fra IK’s artikel bygget på KI’s referat. ( http://www.inges-kattehjem.dk/uploads/pdf/1350.pdf )
**Bente Petersen fra Katteinfo.dk var mødt op.
D. 27/10-08 blev en glædens dag. Efter at have ventet i mere end 1½ år, hvor vi ugentlig havde cheket retslister for Retten i Randers, kom endelig dagen, hvor vores anmeldelser af Charlotte Kofoed skulle for retten.
Retten var sat en kold, ruskende dag, som meget vel beskriver vores indtryk af det liv, kattene må leve hos Charlotte Kofoed. Ca. 30 mennesker var mødt op foran retten for at vise deres foragt. **
Bente/KI nævner ikke Kattetrivsel selvom flest af de fremmødte var relateret til kattetrivsel, kun 5-7 stks var relateret til katteinfo :-))
Det kan godt være at KI har checket retslister hver uge, men det var kattetrivsel der på div. foraer, osse på KF, gjorde opmærksom på retssagen, og bad folk om at møde op.
Så efter retssagen gjorde Bente/KI altså nøjagtig det samme, som hun nu beskylder andre for at gøre, i min verden er det dobbeltmoralsk, #når jeg gør det, er det fint og godt, når andre gør det samme, er det grimt, uretfærdigt og uhæderligt#
Dette kommer nemt til at stå som endnu en tåbelig debat om X kontra Y det beklager jeg, men jeg har det utroligt svært med dobbeltmoral og uhæderlighed, og jeg vil simpelthen ikke bare acceptere at gode mennesker bliver udstillet, som dårlige, smålige og uretfærdige når sandheden faktisk er en anden. Nej ingen fra Kattetrivsel har råbt op om uretfærdighed, snyd og/eller dårlige mennesker, simpelthen fordi dette er betingelserne, man kan ikke altid blive nævnt alle steder, og det ER helt fint, for det vigtigste ER og BLIVER, at kattelov og kattevelfærd kommer i focus.
Billederne du har travlt med at beklage dig over, de ligger sjovt nok osse på KI’s hjemmeside, men det er jo nok noget helt andet, ik :rulleøjne::rulleøjne:
Så Alice vil du svine mig og andre til så hav dog mod nok til at gøre hvor vi kan svare for os, hvis vi ønsker det, ser du, det er den pæne måde at gøre det på.