Til alle der kender Kazandra

Jeg nåede kun at møde kazandra kort.
Men har tænkt meget på hende, og det korte tid jeg har snakket med hende var nok til at jeg fandt ud af hvilken dejlig person hun er…

Som nogen nok ved har jeg jo en kat fra hendes opdræt Watercoons white Iris. sender en kærlig tanke til hendes famillie og til jer der stod hende nær. Ved det må være et stort tab at miste en ven som hende.

Lige nu er jeg lidt tom for ord…

-riprip -riprip -riprip

Jeg kendte ikke Kazandra, men vil gerne have lov at sende alle der kendte hende mine varmeste tanker, det er aldrig let at miste en man holder af, men jeg er sikker på hun ønsker I mindes de dejlige sjove stunder I har haft sammen. -riprip

Hej Lone.

Tak fordi at du fortæller om denne triste triste nyhed
Jeg har talt meget med Kaz og har lært meget af hende.Hun var så dejlig og sød en personlighed.Sidder med tårer i øjnene over at læse at hun desværre tabte kampen.Det havde hun ikke fortjent -ked -ked

Håber at du Edith kan kæmpe videre uden Kaz,jeg håber og ber til at du vinder kampen

Knus

Der gik en engel gennem stuen…

Sådan føles det. Jeg har desværre aldrig haft fornøjelsen af at møde Kazandra, men har kunnet forstå på rigtig mange, at hun var noget af et livsstykke.

Jeg har igennem længere tid, troligt fulgt med i hendes dagbog på hjemmesiden og sad i sidste uge og tænkte, at nu skulle hun altså vide, hvor stort et indtryk, hun havde gjort på mig. Jeg fortrød og tænkte, at man ikke har brug for at lukke nye ind, når man er i såvanskelig en situation og nøjedes med at sende mange kærlige tanker.

Det er specielt at fælde tårer, som relaterer til personer, man egentlig ikke kender, men hvor har jeg grædt mange, når jeg har læst dagbogen - sikke et menneske - sikke en kamp og hvilket smukt eftermæle.

Jeg sender alle jer, som kendte Kazandra, de varmeste og medfølende tanker -I er heldige - kun få beæres af venskaber med personer af den karakter.

Æret være Kazandras minde.

Hej alle.

Ja da man ikke kan sætte tak ved jeres indlæg - vil jeg istedet giver jer alle hver i sær som har skrevet, dette hjerte [oregonian_bear9.gif] , fordi i hver især har skrevet sådanne smukke ord.

Tusinde tak

Jeg kendte ikke Kazandra,og ord er altid fattige i forbindelse med dødsfald -riprip
Laila

Åhhh, Lone
Det mig utrolig ked af at høre at Kaz ikke er her mere. Hun var virkelig en spændende kvinde. Med et fantastisk livsmod og livs syn.
Jeg vil virkelig savne hendes postive energi.
Håber at hun nu sidder og smiler på den anden side. Har fået fred.
Stort knus til dig Lone for i din sorg at kunne dele det med alle os andre.
Kæmpe knus Pia [oregonian_bear9.gif]

-gruppekram til alle jer der sørger over Kazandra og har skrevet så smukt om hende…

Havde aldrig selv fornøjelsen af at møde hende, men udfra jeres berretninger er jeg sikker på hun sidder et dejligt sted med mange mange skønne misser og tænker varme tanker og savner jer alle sammen og sender masser af varm energi i jeres retning…

-riprip og æret være hendes - der for så mange havde så stor betydning - minde

Knusere og mange -pote farvel vink

At så mange kan sørge og mindes, viser at hun var et ganske særligt menneske. det " glæder" mig at høre hun sov stille ind, og mine tanker går til de som er ladt tilbage

Kendte ikke Kazandra personligt, men har som andre, også læst i hendes dagbog, og været overrasket over hendes positive måde, at håndtere sin sygdom på.

Æret være hendes minde -riprip

Ja Kaz. var en helt speciel støbning. Hun elskede at komme på udstilling og det tog hårdt på hende til sidst, elskede at gå som steward det fik hendes øjne til at stråle. Jeg har skældt hende ud på vej hjem fra udstillingeren, fordi det tog sådan på kræfterne. Men som hun sagde “Lone jeg elsker dette, og jeg ved jeg jeg de næste dage kan få sovet ud, det holder mig i live” Hun lovede mig så ikke at tage din tunge kastrater og de store hanner SS - men hun kunne ikke lade være…

Men den dag hun ringede og sagde “Lone vil du have mit shampoo… for jeg kommer ikke på udstilling mere”, tog ud til hende med det sammen. Hun lå på sofaen og vi græd og græd for nu viste vi begge at den sidste tid var kommet…

Hendes sidste tid på Hospice var skøn - et smukt sted hvor hun havde hendes mor til at bo - hun var der for hende og hjalp hende igennem det hele på en fantastisk måde… -engel

Vi mødtes aldrig - kun over telefonen i sene aften-nattetimer.
Vores sidste, meget lange snak gjorde især et stort indtryk på mig, for aldrig har jeg oplevet nogen være så stærk, rolig og afklaret om sin situation som hun.

Hun var ikke bange, ikke ked af det, for som hun sagde
“Jeg har oplevet alt det, jeg ville, set alt det, jeg ville. Mit liv har været rigt, og jeg føler ikke, jeg har noget tilgode”.

God rejse Kazandra!

Hej i tråden.

Jeg sender mange gode tanker til Kazandras mor, som flittigt fulgte med på de sidste udstillinger, hvor jeg havde rig mulighed for at sætte os, og at snakke lidt om livets svære byrder. Og det må være den mest ubeskrivelige smerte for en mor, at se sit eget barn forlade dette jord. Mine bedste tanker til hende.

Lone, hvis du har kontakt til hende, så ønsk hende det bedste fra mig, og sige til hende, at jeg tænker meget på hende og er glad for, at jeg fik mulighed for at lære hende at kende. Hun må have det meget svært nu.
Jeg håber, hun kan huske mig.

Hvor ville det være fint, om vi kunne sætte et foto af Kazandra ind i denne tråd.

Edit jeg skal nok hilse hende fra dig - vi er nogen der skal være sammen i dag og mindes hende :slight_smile:

Jeg har dette billeder hvor Kaz. på smuk vis, viser min kat frem

Jeg kendte heller ikke Kazandra, men har hyppigt besøgt hendes hjemmeside, for at beundre hendes smukke katte.

Det gør mig utrolig ondt for alle jer der har mistet en rigtig god ven og kolega.

ÆRE VÆRE HENDES MINDE.

Ser først dette indlæg nu, men vidste det godt… det gør mig ondt på de efterladtes vegne, men min respekt for hende måde at tackle døden på er vokset dag for dag!

Nu skulle hun videre. Denne krop var brugt, den karmatiske tråd var brudt.

God rejse K!

Tak for alt det du gav!