Til alle der kender Kazandra

Hejsa alle som kender Kaz. fra WaterCoons.

Vil bare fortælle Jer alle at hun nu har fået fred - hun sov stille og roligt ind i går aftes (tirsdag). Selvom det er meget meget hårdt så fortjente hun at få fred nu. Hun var så glad for at komme på udstilling og mon ikke hun på en eller anden måde vil være med.

Jeg vil ikke skrive mere da jeg sidde og stor tuder lige nu.

Det gør mig ondt :frowning:

Jeg kendte ikke Kazandra, men ethvert dødsfald er rigtigt trist, og jeg føler med dig…

-riprip

Mange tak for oplysningen. Hun så også meget dårlig ud, sidste gang jeg så hende på udstilling. Æret været hendes minde.

Hej Lone

Jeg personligt takker for din oplysning, og ja os der kendte Kazandra, kan sige hun vil blive savnet noget så frygteligt, men jeg er glad for at hun nu har fået fred -riprip -riprip -riprip

Jeg føler med dig… -ked

-ked Det gør ondt at høre.
Jeg er stadig forundret over hvor positiv, hun formådede at være, selv til sidst.
Men…- sådan er Kazandra jo…

Jeg se sikker på hun følger os lidt på udstillingerne.

Hej Alle.

Det dårlige nyhed om Kazandras død har fået mig hertil dette forum. Jeg måtte melde mig ind her, for at være sammen med nogen om at minde hende. Der er så mange spørgsmål, som jeg ikke fik besvaret, da Kazandra og mig troede, at vi havde tid nok. Men det havde vi så ikke alligevel.

Kazandra var en helt specielt person for mig. Hun pillede mig ud fra en flok udstillere, og har åbnet sit hjerte helt til knoglerne. Jeg var skallet på hovedet af kemo dengange, træt og gul i huden og der strålede hun og delte ud af sin varme energi. Hold da op, hvor jeg beundrede hende for det styrke, som hun havde.
Siden var vi søstre i vores skæbne.
Tanken at hun var på den næste og den næste udstilling fik min trætte krop ud af fjererne, og afsted med katten, så vi igen kunne sludrer lidt om det, som ikke mange turde snakke om.

Og nu hører jeg, at Kazandra er gået bort. Og jeg finder ingen trøst lige nu.
Hvor jeg dog savner hende, og hvor tomt det bliver uden hende. Jeg græder i et væk, og frygter det samme.
Hun må hvile i fred.

Hilsen Edith

puh det er ikke spor sjovt når nogen går bort… Men det var godt hun fik fred med ro i sjælen… Hun virkede på mig, de få gange jeg fik hilst på hende, som en munter, glad pige, der gjorde alt hun kunne for at nå at leve livet… Jeg synes det er enormt smukt, når folk kan opretholde sig selv på den måde, som hun gjorde… Ære været hendes minde…

Kæreste Edith.

Vi er mange der havde stor stor beundring for Kazandra, hendes styrke trods hendes svære sygdom.
Hun formåede at bevare så stor en værdighed Tro og styrke. Hun vil blive savnet af alle, der via udstillinger og katte interesse kendte hende. Intet kunne få hende helt ned med nakken.
De sidste udstillinger vi mødtes, var det med glæde over at hun var hos os stadig, og håbet om at hun stadig var her på næste, men også med tankerne på at der skulle være plads til hendes stol, så hun ikke blev for træt.

Det må være meget hårdt for dig lige nu, at du har mistet en forbundsfælle i jeres sygdom, men giv os en chance for at være der også for dig, som vi var for Kazandra. -gruppekram

I din sorg så tænk på alle de sjove situationer, det gør jeg lige nu.
Sidder og tænker på sidste udstilling hvor hun græd lidt og vi snakkede, så pludselig siger hun at hun lige var blevet tappet, men hvis nu hun fik brug for det, så ville hun komme ned til mit bur, for jeg havde engangs sprøjter og så kunne vi jo lige smutte ud og tappe lidt af. For gå glip af udstillingen det ville hun ikke

Hun vil altid blive husket, som en pige der var hårdt ramt af skæbnen, men som klarede det til UG.

Hej Edit.

Ja kaz. fortalte om dig og hun synes også det var dejligt at have en at snakke med hende som forstod hendes situation uden at skulle forklare.

Kaz. fandt styrken og det ved jeg også i snakkede om, her i katteverden som hun elskede så højt. Hendes katte var hendes børn og jeg ved hun ville give dig et kæmpe knus lige nu og mon ikke hun kommer forbi og giver dig et styrke engleknus - hvis jeg kender hende ret.

Sender dig et kæmpe knus

Edith min kære katteveninde

Jeg håber, du finder trøst herinde. Jeg kan godt forstå, at du bliver ramt på dit “overlevelsesgen”, nu hvor du hører om Kazandras død. Du er ikke alene. Du er en skøn kvinde og husk på - din diagnose er meget god lige nu. Du har bare at blive her blandt os i mange mange år.

Jeg er sikker på at Kazandra vil sende en engel til dig.

Jeg sidder her og føler en varme så stor og så stærk.

Jeg er glad for at du - Edith - kan dele din sorg med andre der kendte Kazandra, og jeg er så glad for, at dette forum er så skønt som det er.

Jeg sidder her og føler - nej næsten mærker den hjertevarme følelse denne tråd emmer af, og hvor er det smukt.

Til alle jer der har kommenteret i denne tråd - Hvor er I bare alle sammen vidunderlige.

Jeg håber at du (Edith) vil føle dig godt tilpas herinde. Som du sikkert kan se, så har vi det rigtigt godt herinde -love Velkommen til…

Jeg kendte ikke Kazandra, men vil alligevel udtrykke min medfølelse med de efterladte, både familie, venner og bekendte. Håber at i kan støtte hinanden i denne sorg og sammen mindes alle de gode stunder i har haft med hende.

Jeg kendte ikke Kazandra, men kan hører at hun var en dejlig person. Jeg følet for jeres tab, men kan også forstå at hun var meget dårlig til sidst. Må lys følge hende på hendes vej, og mon ikke hun er ved regnbuebroen sammen med alle de skønne katte og andre dyr der har forladt os?

jeg sender her en engel med et lys for Kaandra.

Hej Edit.

Ja kaz. fortalte om dig og hun synes også det var dejligt at have en at snakke med hende som forstod hendes situation uden at skulle forklare.

Kaz. fandt styrken og det ved jeg også i snakkede om, her i katteverden som hun elskede så højt. Hendes katte var hendes børn og jeg ved hun ville give dig et kæmpe knus lige nu og mon ikke hun kommer forbi og giver dig et styrke engleknus - hvis jeg kender hende ret.

Sender dig et kæmpe knus[/quote]

Hvor er det dejligt Lone at du kan fortælle Edith, at du kender til hende. Det er en trøst i sig selv at vi er flere, der lige nu sidder og tænker tilbage.

Tror faktisk Kazandra netop har sendt Edith et engleknus, og sendt hende herind til os, for en ting var kendetegnende for Kazandra, hun tænkte mere på alle andre’s sorg og følelser, end hun tænkte på sig selv, og det ville ligne hende at bane vejen for at Edith kunne finde bare en lille gnist af trøst.

Også fra mig til jer 2 en kæmpe cyper krammer -gruppekram

Hej til alle jer i tråden, som havde et ord med til mig.
Mange tak.

Hilsen Edith

Årh det gør mig ondt, selv om hun nu har fået fred… hun var tapper til det sidste…

sidst jeg talte med hende, havde hun masser af smil, aaf give af, hun vil være savnet…

jeg vil tænde et lys for hende…

Jeg sidder og stor tuder…

jeg ved ikke om vi to kender hianden, men du skal have et ord med på vejen… Hun vil også være savnet i mit liv, jeg nåret ikke at kende hende særligt længe, men nok til at vide, at hun havde et stort og varmt hjerte…

Kærlige tanker og knus til dig…

R.I.P smukke pige selvom jeg ikke rigtig kendte dig, er du smuk i mine øjne -riprip
Det er bare så svært at miste dem vi har kær, det gør mig ondt at du skulle miste Kazandra -blåblå

Jeg har kun haft fornøjelsen af at møde Kazandra ganske få gange.

Jeg føler med jer, der kendte hende og som stod hende nær. Især dig Edith som ikke kun har mistet en der stod dig nær med også en fælle!!

Jeg sender min dybeste medfølelse til jer alle.

Jeg vil tænde et lys for hende i aften.

Mange kærlige hilsner og tanker fra Annette