Jeg har idag fået anbefalet at drikke Panodil HOT.
Det smager af mint og solbær og så skal det opløses i kogende vand.
Det smager rent ud sagt af P*S. Men det skulle virke mod hoste, forkølelse, hovedpine osv.
Jeg har idag fået anbefalet at drikke Panodil HOT.
Det smager af mint og solbær og så skal det opløses i kogende vand.
Det smager rent ud sagt af P*S. Men det skulle virke mod hoste, forkølelse, hovedpine osv.
Jeg fik det anbefalet at min læge for 2 år siden i forbindelse med en forkøelse. Men jeg syntes simpelhen det smagte så afskyligt at jeg aldrig fik drukket et glas og kan derfor heller ikke sige om det hjælper.
Jeg har heller ikke fået drukket hele mit. Det smager simpelthen så grimt at hvis jeg tager for store slurke så kommer det op igen
samme her… til gengæld synes jeg det er godt at indånde det renser i bihulerne
Det er spild af penge.
Sådan et brev svarer til én Panodil (Pamol, Pinex eller hvad vi skal kalde dem). Så man skal altså indtage to kopper af stadset, for at få en virkning (medmindre man vejer under 40 kg, så kan man nøjes med et brev). De er langt dyrere og smager, som flere har nævnt, afskyeligt.
Hvis man er glad for mentholen kan man evt. købe ren menthol (i krystaller), og opløse i kogende vand, som man så indånder dampen af.
Jeg vil klart anbefale at man holder sig til tabletterne, og supplerer med ovenstående, te, næsespray eller hvad man ellers har lyst til.
Det er et par år siden jeg har drukket det, men syntes faktisk at det smagte godt
Man kunne jo gøre det, at man tog en pille og drak en kop … jeg syntes altså at det hjalp på et tilstoppet hoved.
Det findes også med citron. Det er rigtig sødt, men smid noget mere citron i så bliver det OK :høhø:
[quote=Skattekat;292096]Det er et par år siden jeg har drukket det, men syntes faktisk at det smagte godt
Man kunne jo gøre det, at man tog en pille og drak en kop … jeg syntes altså at det hjalp på et tilstoppet hoved.[/quote]
Hehe, smag og behag er heldigvis forskellig.
Men jeg mener bare, at hvis man ikke bryder sig om smagen, så er det åndssvagt, da man lige så godt kan tage tabletterne og drikke en kop te.
Det må være forbeholdt de varme lande. :høhø: I Danmark findes det desværre ikke. (Tanken om citronte er altså lidt bedre end det der solbær/menthol-halløj.)
Det er måske fordi at vi gror flere citroner end solbær :høhø: