Til Diesel

Far, Morgan og jeg tuder og vi kan ikke finde ord for den sorg vi har lige nu over at måtte sige farvel til dig :ked:

Sikke en tomhed og stilhed at komme hjem til. Du plejer at skulle fortælle Mor alt når jeg kom hjem, men ingen brægen og ingen til at varme mig som du plejer når jeg kommer hjem fra nat job.

Far og jeg snakket om i går alle de oplevelser vi har haft med dig i de 4 år vi har haft dig vi grinet og tudet. Far skal i dag ud og købe en digitial ramme så vi altid kan se dig og tænke på de minder vi havde sammen med dig. Dig som vadet lige ind i vores hjerter med din store personlighed som du havde. Som Far sagde til mig i går, at han kom til at mangle sin hjælper, for en hjælper var du med alt , du var med over alt og når Far og dig hygget dig, så kunne jeg høre i fik snakket om hele verdens situtatioen.

Morgan tuder også og trist over det hele kan vi mærke, men venner var i også helt ud til pote spidserne. I kunne lege så i drev os til vanvid nogen gange og andre gange så var der dømt rå hygge med jeres puder og der kunne man virkelig se hvor meget i holdt af hinanden.

2 år har vi prøvet at forstået dig, vi har forsøgt alt med den kærlighed som vi havde til dig, så jeg håber du forstår vores beslutning.

Pas godt på dig selv Diesel og håber med de ting Far valgte og give dig med på din rejse at det ikke bliver så svært for dig.

I hjerte gemt , aldrig glemt :hjerte:

Kys og kram fra Far, Mor og Morgan

Det gør mig ondt, Lise. Det har ikke været en nem beslutning :trøste:

Hvil i fred, smukke Diesel :hjerte:

:lys:

Farvel, smukke Diesel. Du havde det ikke nemt med dig selv, men var elsket som få. :rip:

Så længe vi husker dem, er de stadig med os. :trøste:

Og til dig Lise, som efter lang tid måtte tage den tungeste beslutning:
-kramer

:brist:

Sov godt, smukke Diesel

:lys:

:sørger: smukke Diesel

:lys: på rejsen til dig, hils mine venner, når du når frem

:kram: det er bare den sværeste beslutning at skulle tage

Mange tanker…

:lys: god rejse Diesel

:rip:
:kram:

Altid elsket, aldrig glemt.

Hvil i fred smukke Diesel. :lys:

:rip: sov godt Diesel

God rejse Diesel :lys:

:kram:

:lys:

Sov sødt, Smukke Diesel :lys:

:kram:

Det gør mig ondt Lise -kramer

Diesel :lys:

:kram:

:lys:

God rejse Diesel :lys:

:kram:

God rejse smukke Diesel:lys:.

:lys: til en smuk kat.

En trist slutning… men nogle gange må man se i øjnene, at man ikke give katten et godt nok liv :frowning: