Til Enki!

Var det noget med en elefant taske? :tihi:

http://www.lightinthebox.com/women-s-cute-cartoon-elephant-bag_p529147.html

Ej hvor er den fed! :smiley: Jeg har set elefant tasker før, men ikke den, tak! :hjerte:

Jeg har faktisk en elefant taske, som jeg bruger når jeg kun skal have få ting med mig. Denne her…

JaJa det er en børnetaske, men remmen er næææsten lang nok til mig :tihi:

:inlove:

Begge elefanttasker er rigtig søde - prøv at lur lidt rundt på den hjemmeside - de har mange-mange gode ting til næsten ingen penge

Begge elefanttasker er rigtig søde - prøv at lur lidt rundt på den hjemmeside - de har mange-mange gode ting til næsten ingen penge[/QUOTE]

Den hjemmeside har jeg kigget på før - de havde nemlig en masse fede messingting til badeværelser. MEN - jeg droppede tanken om at bestille fra dem. Varerne kommer fra Kina, når de er købt er de købt - ingen returret osv. Så en del anmeldelser på nettet, og det gjorde altså, at jeg ikke turde bestille…

Ellers synd for de har godt nok nogle fine ting, også meget specielt tøj :slight_smile:
Men nej, det er for træls hvis tøjet ikke kommer eller det er vildt dårlig kvalitet, for selvom det ikke er dyrt, er det jo heller ikke sådan overdrævet billigt.

Jeg har klart tænkt mig at tjekke siden ud, for elefantting & alt det andet. Men jeg er jo lidt en sprogspade, så jeg bestiller helst ikke fra udlanske sider & da slet ikke med det Diana F siger. Jeg er lige blevet snydt af en dansk hjemmeside & jeg håber det er den eneste gang jeg kommer til at opleve det. :smiley:

Jeg har prøvet at få en defekt vare fra dem og der fik jeg promte et gavekort til at bruge på siden. Jeg mener at jeg fik valget mellem pengene retur eller et tilgodebevis.

Det var da en fin service, klagede du bare eller sendte du varen retur?

Det lyder da fint - men jeg læste bare SÅ mange negative ting om den hjemmeside på nettet, at jeg droppede at bestille noget derfra. :S Folk der modtager smadrede ting, varer af meget dårlig kvalitet, varer der går i stykker efter et par uger, folk der mister deres penge, problemer med at få fat i ‘customer service’ osv. osv…nej…jeg har godt nok ikke lyst til at købe dér. :frowning:

Jeg klagede og de ville ikke engang have den retur.

Dog er fragt/leveringstiden ret lang. Jeg har købt derfra 2-3 gang uden problemer. Men jeg vil dog ikke købe dyrere ting derfra. Kvalitet og pris hænger nogenlunde sammen.

Jeg har også haft kigget på den side, for de havde nogle rigtig søde øreringe jeg godt kunne tænke mig, men efter at have læst anmeldelser på trustpilot, så skyndte jeg mig væk igen.

:inlove:

Jeg har købt fra den side - og handlen gik fint og smertefrit :slight_smile:

De overtræder reglerne for handel på nettet, hvor man har 14 dages returret med krav om at få pengene tilbage…

Dette er sakset fra deres side…:

Generelle Returnerings og Afbestillings Retningslinjer

Returnerings Retningslinjer
Alle returnerede varer skal være i ny stand, ubrugt og med de originale mærkater og indpakning.
Hvis du ikke er tilfreds med dit køb, kan du være beretigget til en returnering eller ombytning afhængig af situationen og hvilken type produkt der er købt. Vi forbeholder os retten til at opkræve en behandlingsafgift for alle produkter returneret for ikke kvalitetsrelaterede problemer.
For produkter der ikke falder indenfor Produkt specifikke retningslinjer: kan du returnere dit produkt ved at kontakte Kundeservice og anmode om en returnering indenfor 7 dage efter modtagelse af din ordre.
Hvis vi sendte dig det forkerte produkt: Du har mulighed for 1) bytte det til det korrekte produkt, eller 2) returner det for en fuld refundering. Kunder skal bekræfte deres berretigelse til bytning med Kundeservice inden de sender produktet tilbage. I mange tilfælde har du 7 dage efter modtagelse af dit produkt til at kontakte Kundeservice og anmode om en returnering eller ombytning. Husk at læse de produkt specifikke retningslinjernedenfor for flere detaljer (når gældende) og undtagelser.


Og så kan de ikke stave til berettiget…de prøver med 2 forskellige stavemåder, beretigget og berretigelse …men man er jo heller ikke berettiget alligevel :tihi:…det er ikke et sted, jeg ville handle…

Dét synes jeg så ikke er en fin service…i tilfælde af defekte varer, har man krav på at få pengene tilbage, jfr Købeloven.

Ja, det er selvfølgelig ikke noget at råbe hurra for at de bare følger loven :wink:
Men når man høre at der har været flere dårlige anmeldelser, så er det da positivt at de bare gav pengene retur uden at stille spørgsmål eller forlange at få varen sendt retur, ikke svarede på henvendelser osv :slight_smile:

[QUOTE=fugl;1065527]Ja, det er selvfølgelig ikke noget at råbe hurra for at de bare følger loven :wink:
Men når man høre at der har været flere dårlige anmeldelser, så er det da positivt at de bare gav pengene retur uden at stille spørgsmål eller forlange at få varen sendt retur, ikke svarede på henvendelser osv :)[/QUOTE]

Tjaaa…hvis de forlangte varen retur, skulle firmaet selv betale for forsendelsen…nok mere derfor, de ikke forlangte det. :slight_smile:

EDIT: jeg glemte helt at kommentere den fine elefanttaske i første indlæg i denne tråd…den er sød!

Ja det er rigtigt, men nogle firmaer gør det også bare så besværligt at man opgiver.
Overvejer selv at købe noget derfra, så jeg synes det er positivt at høre en som har været tilfreds med deres service. Ja ja, de overholder bare reglerne, men det er der mange firmaer som ikke engang gør :slight_smile:

[QUOTE=fugl;1065531]Ja det er rigtigt, men nogle firmaer gør det også bare så besværligt at man opgiver.
Overvejer selv at købe noget derfra, så jeg synes det er positivt at høre en som har været tilfreds med deres service. Ja ja, de overholder bare reglerne, men det er der mange firmaer som ikke engang gør :)[/QUOTE]

Nej, de overholder netop IKKE reglerne…se venligst indlæg #13…de skriver at man har 7 dages returret, men man har faktisk 14 dages returret og krav på at få pengene tilbage.

Dét er reglerne, når man handler på nettet. :slight_smile:

Det er egentligt lidt spøjst, for da jeg kiggede for cirka et års tid siden på de der ting til badeværelser, mener jeg at kunne huske, at man ikke kunne returnere overhovedet… :? Måske har de ændret det - eller også husker jeg forkert…

& nu sidder jeg så & kikker tasker på nettet :tihi:

Sød men latterlig dyr, elefant taske Sensoriske hjælpemidler til børn og mennesker med demens.

super fed elefant pung, gad jeg godt eje! http://www.loewe.com/eu_en/accessories-elefante-purse-forest.html

en sød katte taske http://www.lightinthebox.com/cute-casual-student-backpack-30cm-13cm-43cm_p397325.html

en katte taske jeg godt gad eje http://www.lightinthebox.com/women-s-basic-cute-pu-crossbody_p529142.html

Jeg vil ikke udelukke at jeg kunne finde på at købe en ting eller to fra lightinthebox, men ville ikke vælge dyre ting & vil klart foretrække at “dele et køb” med en. Så hvis de af jer der har handlet der & haft gode erfaringer med det, kunne finde på det igen, må i meget gerne hive fat i mig :slight_smile: