jeg har lige modtaget vores billetter til Walking with dinosaurs:wehu: nøj hvor jeg glæder mig til at se det sammen med ungerne, vi skal sidde på første række så mon ungerne ser sådan ud
er der andre der skal se showet?
MVH Rikke
Jeg var inde og se showet forrige gang det var i DK, og det er et super godt show
Vi sad på 5-6 række og pænt tæt på måtte vi indrømme, ved siden af os sad et par med en knægt som jeg vil skyde på var 5-6 år. Nuiii han blev altså bange da Rex kom frem for den var stor og virkelig godt lavet, så han krøb fluks op på skødet af sin far og da den trampede forbi os så gemte han ansigtet ind i sin fars bluse
Men det er et god show, og ja der er spændende mercandise for børn, men de tager dælme deres priser for det
Nej hvor spændende Rigtig god fornøjelse til jer
ih, jeg vil så gerne se det show.
Jeg så det med min kæreste da jeg boede i London for år tilbage (jeg tror, det var i Wembley stadion?).
Dinosauerer er seje. Også selvom man ikke helt er et barn mere…
var det et godt show ?
Jeg tror ikke det er løbet af stablen endnu, for Thomas skal ind for at stå vagt ved det og det har han ikke været endnu
Jeg tjekkede lige min kalender og det er den 17. oktober Thomas skal afsted
ja vi skal først derind den 20/10:)
MVH Rikke
Gad godt se det!
Sad lige og havde 2 timers forelæsning om Trias, Jura og Kridttiden dvs. Dinosaurere De er da for seje!