Til jer med have

Måske har I guld gemt i haven …Den MEGET dyre og eftertragtede sommertrøffel har åbenbart haft gunstige vilkår her i DK. Jeg har en ‘gammel’ veninde som har hus og have lidt udenfor Skive, hun fandt ved en tilfældighed en ret stor klynge trøfler. Hun har foreløblig solgt for over 6000,- og det er da en fin ekstra skilling, ikk’ ?

http://troeffelhuset.dk/products/friske-sommertrofler

de eneste trøfler der er i nærheden af vores have er vist dem bageren laver.:stuck_out_tongue:

[QUOTE=Skattekat;1254136]Alice, du er velkommen til at komme og grave i min have …
Finder du noget, deler vi i porten … finder du ikke noget, håber jeg hullerne er dybe nok til at plante noget pænt i dem :p[/QUOTE]

Jamen jeg kommer da :slight_smile: …Vi må ned på alle fire, og kravle rundt mellem buske og træer - Du sørger lige for der ikke er tilskuere ikk’ ? :slight_smile:
Lilian ( min veninde ) opdage dem tilfældig under en busk - Siden fandt hun en klynge i hendes hæk - Så sæt i gang, man kan vel altid bruge lidt håndører, og hvis du tager en hakkejern med, så slår du to fluer i et smæk :slight_smile:

Jeg bor jo lige uden for Skive, så nu er der DOLLARTEGN i mine øjne! :thumbup:

Jeg skulle have sagt ja til den franske trøffelhund! :dokdok: Men ok… de er danske sir du… så kan DKs nationalhund måske finde dem!:tihi:

[QUOTE=lenschow;1254197]Jeg bor jo lige uden for Skive, så nu er der DOLLARTEGN i mine øjne! :thumbup:

Jeg skulle have sagt ja til den franske trøffelhund! :dokdok: Men ok… de er danske sir du… så kan DKs nationalhund måske finde dem!:tihi:[/QUOTE]

Ja vil du så se at komme ud …Med eller uden hund :-).
Lilian bor i Resen, som vel er lidt af en forstad til Skive. Jeg talte med hende i aftes, og der fortalte hun at de var fundet flere steder i landet - Senest er de vist høstet på Djursland og ved Randers. De fine madsteder er helt i ekstase :slight_smile:

Ja, nu bliver trøflerne jo så nok meget sjældne igen, hvis alle render ud og graver alle trøflerne et sted op :wink:

[QUOTE=Alice;1254220]Ja vil du så se at komme ud …Med eller uden hund :-).
Lilian bor i Resen, som vel er lidt af en forstad til Skive. Jeg talte med hende i aftes, og der fortalte hun at de var fundet flere steder i landet - Senest er de vist høstet på Djursland og ved Randers. De fine madsteder er helt i ekstase :-)[/QUOTE]

Med to huse på Djursland må der da være en chance for at finde bare lidt guld :smiley:

Alice, du er velkommen til at komme og grave i min have …
Finder du noget, deler vi i porten … finder du ikke noget, håber jeg hullerne er dybe nok til at plante noget pænt i dem :stuck_out_tongue: