Til Køge 23. september 2012

Jeg sidder i den øv-situation at mine søde forældre er i sverige den weekend så min far kan naturligvis ikke køre mig da de har bilen med.

Min veninde har lige tilbudt at hun gerne vil køre mig hjem fra udstillingen, så nu står jeg faktisk bare og mangler at jeg kan komme derned uden det skal tage mig 3 timer.

Jeg har mulighed for at tage til alle stationer på kystbane-strækningen, hovedbanegården, samt stationer på strækningen mellem KBH Hovedbanegår dog Roskilde.

Jo tættere på mig, jo nemmere ville det naturligvis være for mig, men jeg er så absolut åben for muligheder da jeg ville blive forfærdelig ked af ikke at kunne deltage hvis det kom til det.

Jeg håber at der er nogen der har plads til en ekstra kat, en taske og mig den morgen.
Jeg har ikke andet med end en taske (højst sandsynlig en lille weekendtaske på hjul) samt mig selv og min kat.

Håbefulde hilsner

Helene og Cooper

Jeg bor i Albertslund, så det er jo nok ikke tæt nok på… Ville kunne hente dig på Taastrup/Albertsluns station…

Du må sige til hvis det har interesse :slight_smile:

[QUOTE=Baileyhusmis;924376]Jeg bor i Albertslund, så det er jo nok ikke tæt nok på… Ville kunne hente dig på Taastrup/Albertsluns station…

Du må sige til hvis det har interesse :)[/QUOTE]

det ville helt klart have interesse! Har ikke været online de sidste par dage så har ikke set din besked før nu.

Hvad tid regner du med at ville være i køge? Ved ikke hvor lang tid det tager fra taastrup til køge, ved kun hvor lang tid det tager hjemmefra :ups:

[QUOTE=Helene C;925793]det ville helt klart have interesse! Har ikke været online de sidste par dage så har ikke set din besked før nu.

Hvad tid regner du med at ville være i køge? Ved ikke hvor lang tid det tager fra taastrup til køge, ved kun hvor lang tid det tager hjemmefra :ups:[/QUOTE]

Nu har jeg ikke lige tjekket hvor hallen ligger i forhold til mig… Men jeg vil tro ca 30-40 min :slight_smile:

Og hvis bare vi er ved hallen omkring en halv time inden dyrlægen lukker er det vel fint… :slight_smile:

[QUOTE=Baileyhusmis;925906]Nu har jeg ikke lige tjekket hvor hallen ligger i forhold til mig… Men jeg vil tro ca 30-40 min :slight_smile:

Og hvis bare vi er ved hallen omkring en halv time inden dyrlægen lukker er det vel fint… :)[/QUOTE]

Hej Lonny.

tusind tak for dit tilbud om kørsel, jeg må dog melde fra. Jeg har fået tilbudt at blive hentet 100 meter fra min hovedør, og det kunne jeg simpelthen ikke sige nej til.

Men tak fordi du var villig til at tage os med.

[QUOTE=Helene C;942055]Hej Lonny.

tusind tak for dit tilbud om kørsel, jeg må dog melde fra. Jeg har fået tilbudt at blive hentet 100 meter fra min hovedør, og det kunne jeg simpelthen ikke sige nej til.

Men tak fordi du var villig til at tage os med.[/QUOTE]

Det er bare iorden :slight_smile:

Du siger bare til en anden gang :slight_smile:

[QUOTE=Baileyhusmis;942146]Det er bare iorden :slight_smile:

Du siger bare til en anden gang :)[/QUOTE]

tusind tak skal du have! Det vil jeg huske!