Til lykke med det nye hus

HJERTELIG TIL LYKKE Anne (M&M’s mor)

med dit nye hus.
også til lykke til M&M - de heldige dyr.

:flag: :flag: :flag:

Dig og misserne -tænkekitty

Ønskes tillykke med huset , glæder mig til at se det…

Alt lykke i fremtiden med huset , håber du for gode minder i dit nye hus.

Fra Lise :blomst:

Tillykke med huset :slight_smile:

:pompom: Tillykke med huset :pompom:

Stort tillykke med huset.
Hilsen Lisbeth

:inlove::inlove::inlove:

Måtte det godt slippe ud nu ???

Jeg har vidst det lææænge, men troede ikke at det skulle frem i dagens lys ??

-what

:puuuuust:

TILLYKKE MED DET
NYE HUS

Måtte det godt slippe ud nu ???

Jeg har vidst det lææænge, men troede ikke at det skulle frem i dagens lys ??

-what[/quote]

Hvorfor ikke…Anne er jo flyttet…og der er liv og glade dage. :wehuu:

Ihhh, tak alle sammen!!! :slight_smile:

Ja, huset var officielt mit fra den 1. oktober, men jeg fik nøglerne et par dage før, så har jeg malet lidt og i går tog “vi” os så endelig sammen og flyttede det sidste læs, hvilket var mig og M’erne… Og NEJ!!! M’erne synes afgjort IKKE det er et fedt hus!! :S De protest-mjavede hele vejen i bilen (alle 5 km) og søgte omgående dækning i bunden af klædeskabet, hvor jeg havde stillet en af deres senge og en kurv med tøj, så de kunne føle sig lidt usete… Og først i går aftes kom de frem og undersøgte hytten, og var til kæl og spind, MEN… her til morgen, og det meste af dagen søgte de i skjul igen og kom først frem, da det begyndte at mørkne… det blev til nogle timers intens hygge og lidt gufmad af mærket “Undskyld”, og nu er de så gået til ro igen. De nåede også lige en ultrakort ledsaget udgang i den lille indhegnede have, hvor jeg havde strøet lidt af deres brugte kattegrus, og det gik sådan riimeligt…

Men det skærer mig godt nok i hjertet at se dem så utrygge :ked: Havde virkelig håbet, at det var ovre efter de kom frem i går aftes!!

Det skal nok gå - der er fyldt med nye lyde og dufte. Måske der oven i købet har boet andre katte før.

Med den kærlige mor som M&Merne har, er jeg ikke nervøs. :hjerte: :hjerte:

Tillykke med indflytningen Anne… :slight_smile: Glæder mig til at se det, og håber at M’erne ikke bliver helt skræmte af at få så mange gæster…

Tillykke med huset:thumbup::thumbup:

Jeg vil ikke opfordre til det heeeeelt store flyttegilde… med lidt held skal vi måske selv flytte inden for den nærmeste fremtid:høhø:.

Håber misserne er faldet til:)

Ja, det er allerede belevet MEGET bedre!!! “Vi” har virkelig været fremme i futskoene her i dag, ja og i går - det er bare så dejligt, at de ikke længere putter sig i bunden af skabet, men i stedet vader rundt og er begyndt at hvæsse kløer i den ene lænestol, der ikke heelt passer ind i møblementet, så den ofres hermed til “kattestol” :slight_smile: Dog er de stadig meget utrygge i forhold til den lille lukkede have, men vi har været derude og fået sat et par roser og en chrysantemum, og Missemor har drukket vand af en krukke og været på wc derude :slight_smile:

Tak, Mona :wehu: Jeg har heldigvis haft mulighed for at være meget hjemme, så vi har “snakket” meget om det med bare sådan at flytte dem uden at spørge :slight_smile:

Uha, de bliver meget utrygge på lørdag, men de får simpelthen det ene værelse for sig selv for sig selv… Så må alle vi kattefolk nøjes med at tale om katte :høhø: Eller tager Marina bare et par burmesere med… de er MEGA-KÆLNE!!! :hjerte:

[quote=JulleML;275160]Tillykke med huset:thumbup::thumbup:

Jeg vil ikke opfordre til det heeeeelt store flyttegilde… med lidt held skal vi måske selv flytte inden for den nærmeste fremtid:høhø:.

Håber misserne er faldet til:)[/quote]

Uhhhh, krydser altså fingre for, I får det!!! :kryds: :kryds:

[quote=JulleML;275160]Tillykke med huset:thumbup::thumbup:

Håber misserne er faldet til:)[/quote]

Har i været ude og se det ? Er i ved at forhører bankerne ?

Hehe… Måske du skulle tjekke tråden? :wink:

[ame=“http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=13147”]Hvor uheldig kan man være - De Kattegale Debatterer[/ame]