Til minde om min diamon, Dirty Fritzz

Det gør mig ondt :kram:

For smukke Fritzz :lys:

2 Synes om

Det gør mig frygteligt ondt, at I har mistet jeres vampirat så hurtigt efter, at I sidst har mistet en kat :cry: :kram:

God rejse, skønne dreng :lys:

3 Synes om

:lys: :heart:

3 Synes om

:kram: :lys:

3 Synes om

:lys:

3 Synes om

Det gør mig så uendeligt ondt for jer alle sammen :broken_heart:

Vampiraten var en ubetinget stjerne. Det var jeg ikke i tvivl om, selv om jeg aldrig mødte ham i virkeligheden. Når jeg tænker på ham, er det altid billedet med guldsmeden, der dukker først op i erindringen. Det håber jeg, at I også kan kigge på og smile lidt gennem tårerne. Han efterlader så mange gode minder :heart:

8 Synes om

Hvil i fred Fritzz :lys:

Mange :kram:

3 Synes om

Tusinde tak for jeres søde hilsner. :tak:
2025 og -26 har været en rå omgang for mig, på kattefronten. Først mistede jeg Finn og Knud i løbet af den samme måned sidste forår og dernæst måtte jeg tage den tunge beslutning at omplacere Nuts. Og nu er Fritzz væk. Min once-in-a-lifetime-kat. På et år har jeg fået udskiftet hele min katteflok, og det gør så ufatteligt ondt. :broken_heart:

(Edit; jeg ved, at jeg er kommet til at skrive datoen forkert. Jeg opdagede det desværre først, da det var for sent at rette).

22 Synes om

Åh @Lovehjerte du har virkelig været hårdt ramt, det er så uretfærdigt at du skal igennem så megen sorg og smerte :ked:
Hvilke katte har du nu ?
Håber du kan beholde dem mange år endnu :kryds:

6 Synes om

Tak. Jeg håber virkelig også, at jeg nu er ‘fredet’ for de næste mange år.
Nu har jeg disse her tre tilbage; siameserbrødrene Billy og Jasper på 1 år, og min lille sorte orientalerbaby Kazz på 5 mdr.

23 Synes om

Nogle gange verden altså bare virkelig uretfærdig. :brist:

Det gør bare mere ondt, at miste de specielle katte. :ked:

6 Synes om

Så er min dejlige Fritzz hjemme igen, omend i et lidt mindre og langt mere trist format.
Han kommer til at stå der, på mit bibliotek, indtil jeg engang selv skal herfra. Jeg har en aftale med min mand og mine børn om, at Fritzz skal med mig. :hjerte:

28 Synes om