Det gør mig ondt ![]()
For smukke Fritzz ![]()
Det gør mig ondt ![]()
For smukke Fritzz ![]()
Det gør mig frygteligt ondt, at I har mistet jeres vampirat så hurtigt efter, at I sidst har mistet en kat
![]()
God rejse, skønne dreng ![]()
![]()
![]()
![]()
Det gør mig så uendeligt ondt for jer alle sammen ![]()
Vampiraten var en ubetinget stjerne. Det var jeg ikke i tvivl om, selv om jeg aldrig mødte ham i virkeligheden. Når jeg tænker på ham, er det altid billedet med guldsmeden, der dukker først op i erindringen. Det håber jeg, at I også kan kigge på og smile lidt gennem tårerne. Han efterlader så mange gode minder ![]()
Hvil i fred Fritzz ![]()
Mange ![]()
Tusinde tak for jeres søde hilsner. ![]()
2025 og -26 har været en rå omgang for mig, på kattefronten. Først mistede jeg Finn og Knud i løbet af den samme måned sidste forår og dernæst måtte jeg tage den tunge beslutning at omplacere Nuts. Og nu er Fritzz væk. Min once-in-a-lifetime-kat. På et år har jeg fået udskiftet hele min katteflok, og det gør så ufatteligt ondt. ![]()
(Edit; jeg ved, at jeg er kommet til at skrive datoen forkert. Jeg opdagede det desværre først, da det var for sent at rette).
Åh @Lovehjerte du har virkelig været hårdt ramt, det er så uretfærdigt at du skal igennem så megen sorg og smerte ![]()
Hvilke katte har du nu ?
Håber du kan beholde dem mange år endnu ![]()
Tak. Jeg håber virkelig også, at jeg nu er ‘fredet’ for de næste mange år.
Nu har jeg disse her tre tilbage; siameserbrødrene Billy og Jasper på 1 år, og min lille sorte orientalerbaby Kazz på 5 mdr.
Nogle gange verden altså bare virkelig uretfærdig. ![]()
Det gør bare mere ondt, at miste de specielle katte. ![]()