Til minde om min diamon, Dirty Fritzz

I går, ca. kl. 12.40, sov Fritzz stille ind her hjemme hos os. :broken_heart:
Han havde været syg længe, og i torsdags måtte vores dyrlæge fortælle, at der ikke var mere at gøre.
Så vi brugte weekenden på at elske ham. :heart: Og så i går morges, gav jeg ham smerte- og kvalmestillende og derefter brugte alle kattene og jeg timer med ham i soveværelset, inden jeg selv gav ham den bedøvende sprøjte. Først derefter kom vores faste dyrlæge og gav ham den sidste. Det var så fint og kærligt og værdigt.
:lys:

Jeg er selvfølgelig helt ødelagt. :broken_heart:
Men jeg er også så taknemmelig for de 10 år, som jeg fik med min elskede Dirty Fritzz. :black_heart:
Det er umuligt at sætte ord på hvad Fritzz var, og hvad han betød for for os. Han var en helt særlig ‘VamPirat’. Han var vores empatiske får i ulveklæder, vores kattes sociale lim og min soulmate i pels. Min diamon, som min rollespilsglade søn sagde. Så rammende.
Han mangler, og sorgen slider i mig. Jeg håber, at han venter på den anden side af regnbuebroen. :rainbow:

22 Synes om

Farvel dejlige Fritzz, du vil blive så meget savnet. :sorger:

2 Synes om

Det gør mig umådeligt ondt for dig, Katia. :troste:
Fritzz var så speciel og uforglemmelig - hvil i fred smukke pirat. :hearts:
:riprip:

1 Synes om

En værdig afsked, men jeg er sikker på, at vi er mange, som forstår, at du er helt ødelagt. :cry:

2 Synes om

Det var dog en trist nyhed :ked:
Han var en helt særlig kat som gjorde et stort indtryk :heart: :lys:
:kram:

2 Synes om

Det gør mig virkelig ondt Katia :broken_heart:
Blua var min soulmate og de to var bare gjort af noget helt særligt :blue_heart::black_heart: Nu er hele hippie kuldet samlet igen :heart:
Kæmpe kram og :lys: på rejsen til Fritzz :black_heart:

4 Synes om

Kæmpe :kram:

2 Synes om

:lys: Far nu vel, du skønne Fritzz

2 Synes om

2 Synes om

Triste nyheder :cry:
Sov godt dejlige Fritz :lys:

2 Synes om

Vandet render også her :cry: Der er intet fornuftigt at sige. Love peace and harmony… De havde alle en helt særlig plads hos deres ejere :heart:
:lys: for Fritzz og et bjørnekram til alle jer der savner Vampiraten :heart:

2 Synes om

Det er jeg forfærdelig ked af at høre :troste:
God rejse Fritzz :lys:

2 Synes om

Må vinden være med dig på din sidste rejse, smukke Fritzz VamPirat :sailboat: :rainbow:

2 Synes om

God rejse Fritzz :lys:

2 Synes om

Som du skrev inde på sygdomstråden om Juliet

“Det er hjerteknusende, når kærligheden bliver hjemløs. :broken_heart:”, det beskriver den her følelse af at miste dem så godt. Kan kun sige at jeg er ditto ked af at I også måtte gå den tunge vej med Fritzz

3 Synes om

:broken_heart:

2 Synes om

:lys: God rejse smukke vampirat og hils når du kommer frem :heart_hands:

2 Synes om

2 Synes om

Det gør mig ondt :broken_heart:

Han har om nogen sat potespor - og været årsag til mange smil, også hos os, som aldrig har mødt ham.
Pirat-look og narrestreger :heart:

3 Synes om

Det gør mig ondt :kram:

2 Synes om