Til saftdrikkerne!

Netto har jo altid spotvarer. I denne uge har de en ny saft fra rynkeby. Den er uden tilsat sukker og sødestoffer. Den er med solbær og æbler. Jeg var en smule skeptisk men tænkte “okay. 2 for 24 kr. det overkommer jeg nok lige selvom jeg måske ikke kan lide dem”.

Men jeg blev super positivt overrasket. Den er ikke klam sød, ligesom jeg synes ribena har en tendens til. Den er lækker og frisk, og en lille smule i den “sure” ende, så det er ikke som at drikke æblemost.

Med isterninger i, og kold vand fra hanen, er den SUPER til at motivere med at drikke her i varmen - og jeg er hammer dårlig til at drikke når det er varmt :doh:

Jeg tænkte at jeg lige ville dele mit “ugens fund” med jer andre :ok:

tak for tippet. kunne være man lige skulle svinge forbi Netto på vejen hjem.

Det lyder lækkert… :smiley:
Jeg er lige flyttet og der ligger en Netto 2 min derfra. Så jeg skal da helt sikkert over og prøve deres nye variant…
Jeg er også en skovl til at få noget væske… Men når det er saftevand, går det bedre… :ok:

Har lige stukket en kande vand i køleskabet, og tænkte at jeg burde have købt noget saft. Især sportssaft ryger lige ned. Er også en klovn til at få drukket vand. Så vil da smutte ud af døren og op i netto inden så længe :slight_smile:

Den er super god!

Den er skyld i at jeg nææææsten har fået drukket 3 liter idag. jeg tror også selv jeg skal i netto senere og have lidt mere gg