Tilbage på kattegale efter lang tids fravær

Hej kattegale mennesker
Jeg ved ikke, om I kan huske mig, men jeg var aktiv herinde for flere år siden, da jeg “fandt” en orientaler hjemme hos min mor og tog den til mig - det var DK Nissens Diana, som nu er omdøbt til Siri. Jeg fik derefter en anden orientaler til at holde Siri med selskab - Dk Nissens Melissa, som nu hedder Mocha.

Begge lever i bedste velgående - Siri havde 12-års fødselsdag her den 16. April (man er vel en dronning) og Mocha fylder 10 til august. De er mine et og alt, og de er stadig møgforkælede. De har dog været nogle dyre katte - Siri har fået fjernet alle sine tænder og Mocha har kun 4 tilbage grundet FORL. Siri har nu også fået astma, og jeg har brugt mange penge for at mildne det - prøvet 100 forskellige slags grus, købt nyt vaskemiddel uden parfume mm. Men vi klarer den - Siri skal have inhalator 2 gange om dagen, og hun er så dygtig.

Vil bare lige melde at jeg er tilbage - min lange pause har nok skyldtes at livet kom lidt i vejen, flytninger, job mm., men nu har jeg besluttet at være aktiv igen.

Jeg vedhæfter billeder af de to barylere :grinning:

thumbnail_image1%20(1) :
Mange hilsener
Lene

27 Synes om

Velkommen tilbage :slight_smile: Det er altid godt at se nogle spidsnæser :wink: De er et par smukke voksne damer :slight_smile:

Tak, ja jeg synes jo, at de er meget smukke :slight_smile:

Velkommen tilbage :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:
Kan også fortælle dig at Erik Nissen som er opdrætter lever i bedste velgående og nærmer sig de 84 år :wink:
Og sikke nogle smukke ældre damer du har :heart:

Dejligt at høre - jeg følger ham også på facebook :slight_smile:
Og tak, ja de er ved at være oppe i årene. Man kan godt mærke det på Siri, men Mocha opfører sig stadig som en killing :slight_smile:

Velkommen tilbage. ::smiley:

Sikke nogle smukke katte :heart:

Tusind tak :slight_smile:

1 Synes om

Jamen, så velkommen tilbage til dig og de modne damer :blush:

Tak skal du have :slight_smile:

Velkommen tilbage, Lene. Ja, “modne” katte er da bare de dejligste - vores trio er efterhånden 13, 12 og næsten 10… :wink:

Tak Finn - det er også nogle flotte aldre! Håber at de alle har det godt.

1 Synes om

Caithlin fik trukket de fleste af sine tænder ud for et par år siden, hvilket var det bedste vi nogensinde har gjort. Rags er blevet enøjet pirat efter et uheld - og Bastian er lidt for tyk. Men ellers har de det alle godt… :wink:

13 Synes om

Velkommen tilbage :heart: Og dejlige katte.

Velkommen tilbage :blush:
Hvor ser kattene skønne ud :inlove:

Dejlige billeder og dejlige katte :heartbeat:

1 Synes om

Tak Lonse - ja, de er mine et og alt :slight_smile:

Tusind tak :slight_smile:

Ja, lige nu er der ikke meget liv, der kommer i vejen for noget som helst :roll_eyes: Men velkommen tilbage :slight_smile:

Velkommen tilbage :velkommen: Selvfølgelig kan jeg da huske dine to skønne damer, dejligt at høre at de stadig har det godt som “modne damer” :smil:

Ih Eva, tusind tak og super, at du kan huske mig. Mocha er stadig en lidt nervøs kat, men hun elsker mavenus og forlanger det mange gange om dagen, så hun er tøet helt op.

1 Synes om