Tilbagebetaling af varmepenge

Vi flyttede sidste år i august og nu har vi modtaget en opgørelse og vi skal have næsten 1100 kr. tilbage.

Troede vi…

De trækker lige 300 kr. :uha: i administrationgebyr. Og det er altså KUN en kontooverførsel.

Nogen der har forstand på om de må tage så stort et beløb for at tilbagebetale os VORES penge vel at mærke?? :gruble:

Desværre ikke, men det lyder godt nok af ret meget…

Jeg oplevede noget af det samme med en pensionsopsparing på omkring 1000 kr., som jeg havde. Fik et brev om at jeg skulle blive ved at indbetale hvis jeg ville bibeholde pensionen - men at de nuværende penge der iøvrigt var blevet brugt på administration osv. -what
Sådan lige en sidehale, så var pensionen fra mens jeg havde været ansat hos PostDanmark, som fredagsafløser i postsorteringen - og jeg fik brevet 2 dage efter svarfristen på 14 dage

Mener bare, at vi normalt får hele beløbet. For det er jo penge vi har indbetalt for meget til dem :? Og de så i teorien har fået renter på. Så skal vi da ikke betale DEM for at få vores egne penge tilbage igen… Det virker lidt forkert på mig altså…

jeg ville nok lige ringe til ret og råd og lige spørge en advokat der har forstand på renter og gebyrer - for det der lyder helt forkert

Advokaten mente ikke, at tidligere udlejer kunne trække 300 kr. i adm.gebyrer. Han anbefalede, at vi sendte et brev med kontonr. og skrev, at vi skulle have hele beløbet ellers ville vi bringe det for huslejenævnet.

Louise - Godt at høre, lød også forkert på mig…

Bravo!! godt at høre