Tilbageholde penge på konto - må de det?

[quote=Garfield.;426627]Jeg er næsten lige skiftet over til Danske Bank, fra Jyske Sparekassen - er ikke vildt imponeret over Danske Bank må jeg indrømme! :venter:
Jeg havde Visa Electron hos Jyske Sparekasse, jeg kunne hæve hos alle banker, uden det kostede mig noget - Danske Bank tager bl.a. 5 kr. for at jeg hæver i en anden bank! :uha: Og så har vi også et andet Mastercard, som vi bruger til at sætte penge til mad over på - fra det kort kostede det os så 10 kr. at hæve i en anden bank… :øhmm:[/quote]

Ja! Det var også noget af det jeg var sååå træt af. Især fordi automaten i min nærmeste danske bank næsten ALTID var i stykker :argh:

Og så var jeg træt af den måde de kører teams på, så man skulle forklare alting på ny hele tiden - og ikke kunne få det private nummer til en “ens egen” bankrådgiver - og de var såååå nærrige, og tog penge for alverdens ydelser…
Jeg er meget gladere for Nordea som jeg skiftede til i vinters :slight_smile: Personlig rådgiver, som jeg kan kommunikere med både via tlf. og mail, og som er så sød og altid kan huske mig (os, Caspers rådgiver, heh)

Jeg har haft danske bank siden barn og jeg er skiftet til Nykredit og hold op vi har sparet mange penge i gebyr med mere…

Kan forstå at det er et problem med et Mastercard, hvor der er tilbageholdt penge. Tror fakrisk ikke det var sket med et Dankort.
Ellers har Danske Bank nogle gode rådgiver der kan vejlede om hvad der er bedst.

tøserne - Ja, men når man nu ønsker at have eller kun må få et mastercard direct, så er det jo lidt lige meget med et dankort/visa dankort? :slight_smile: