Vi skal have gæste på lørdag og jeg vil gerne lave porchetta. Har fundet en masse spændende opskrifter, så er på det punkt helt dækket ind. ![]()
Men tilbehør…de fleste foreslår at man servere porchettaen i en bolle af en art.
Og det er ikke lige det jeg havde tænkt på til aftensmad.
jeg ville lave noget sovs ud af “snasket” i bunden af fadet.
Og og så lave nogle kartofler i ovene med de samme friske krydderurter som er i porchettaen
men jeg savner ideer til noget grønt af en art jeg kan servere til. :?
Så kom på banen med god ideer.