Tilberedte kyllingeben!

Ja, jeg er faldet i søvn her på sofaen til aften… Michael har fået en halv grillkylling til aftensmad, og jeg havde sagt til ham at kattene IKKE under NOGEN omstændigheder måtte få benene…

Han har sat dem på køkkenbordet, og kattene har selvfølgelig spist dem nu!!!

Har ledt hele huset, men kan ikke finde et eneste ben :dokdok:

Hvad skal vi gøre??? Jeg har ingen ide om det er dem alle 4 der har delt dem, eller om det er en der har guffet det hele?

Hvad skal man være opmærksom på?

Slap af :slight_smile: Hold ekstra øje nu her, og er der ikke noget er der nok ikke nogle problemer.
Grunden til at man ikke giver dem tilberedte ben er at der kan ske uheld når de knaser dem, ikke at der med garanti gør :slight_smile:

[quote=Eife;524726]Slap af :slight_smile: Hold ekstra øje nu her, og er der ikke noget er der nok ikke nogle problemer.
Grunden til at man ikke giver dem tilberedte ben er at der kan ske uheld når de knaser dem, ikke at der med garanti gør :)[/quote]

Puuu… Tak… Jeg vil holde ekstra øje… Gik helt i panik!!!

Min erfaring er, at katte tåler de tilberedte ben bedre end hunde…

Havde engang en hund og en kat der delte skroget af en hel grillkylling (ved et uheld selvfølgelig) og hunden sked splinter i flere dage og havde blodig afføring - men overlevede, katten skete der ikke noget med. Ved så heller ikke lige hvem der havde ædt mest…
Men hunden var altså tæt på at dø af det.

Umiddelbart har vi ikke kunnet mærke noget på nogen af dem… De sover med os i nat, for en sikkerhedsskyld… det plejer de ellers ikke at gøre når vi skal tidligt op :tihi:

Hos os er det lige omvendt - når vi kan sove længe, så sover katten i stuen. Når vi skal tidligt op, så sover katten i sengen, for han er utrolig dygtig til at væke en meget tidligt ved at hoppe foran ens ansigt eller komme og stikke snuden i øret og spinde højere end vækkeuret…