Tilbud på whiskas vådfoder i små poser

Jeg har lige været i Fakta og fandt jeg Whiskas vådfoder, de der små poser i kasser, til 10 kr pr kasse. Kan så ikke vide om det kun er lokalt dette tilbud er.

Jeg bor i Hvide Sande

Mine katte lever ikke af Whiskas, nej, men er de her poser super gode som “guf” indimellem. :slight_smile:

Jeg fik købt 15 kasser :stuck_out_tongue:

De gule klistermærker plejer at betyde, at det er ved at løbe på datoen, så det er nok meget lokalt :slight_smile:

Udløbsdato er om godt to mdr. så det er nok kun lokalt tilbudet er. :slight_smile:

Giv du bare kattene det Whiskas, som supplement til deres sædvanlige foder, hvis der er sukker i (det kan du læse uden på kassen). Hvis der ikke er sukker i kan du sagtens bruge det, som et fuldfoder i perioder, evt. sammen med en god tørkost.

Der var også tilbud på Whiskas i Netto i Hadsund. Men jeg lagde ikke lige mærke til prisen, for vores katte gider det sjældent, så jeg køber det ikke.

[QUOTE=Milles mor;1198183]Giv du bare kattene det Whiskas, som supplement til deres sædvanlige foder, hvis der er sukker i (det kan du læse uden på kassen). Hvis der ikke er sukker i kan du sagtens bruge det, som et fuldfoder i perioder, evt. sammen med en god tørkost.

Der var også tilbud på Whiskas i Netto i Hadsund. Men jeg lagde ikke lige mærke til prisen, for vores katte gider det sjældent, så jeg køber det ikke.[/QUOTE]
Det vil jeg straks kigge efter. Tak for tippet. Ellers så får de tørfoder, Royal Canin, blander 3-4 slagsen sammen og det fungerer upåklageligt nu i mange år
:blush: