Jeg har lige været i Fakta og fandt jeg Whiskas vådfoder, de der små poser i kasser, til 10 kr pr kasse. Kan så ikke vide om det kun er lokalt dette tilbud er.
Jeg bor i Hvide Sande
Mine katte lever ikke af Whiskas, nej, men er de her poser super gode som “guf” indimellem.
Giv du bare kattene det Whiskas, som supplement til deres sædvanlige foder, hvis der er sukker i (det kan du læse uden på kassen). Hvis der ikke er sukker i kan du sagtens bruge det, som et fuldfoder i perioder, evt. sammen med en god tørkost.
Der var også tilbud på Whiskas i Netto i Hadsund. Men jeg lagde ikke lige mærke til prisen, for vores katte gider det sjældent, så jeg køber det ikke.
[QUOTE=Milles mor;1198183]Giv du bare kattene det Whiskas, som supplement til deres sædvanlige foder, hvis der er sukker i (det kan du læse uden på kassen). Hvis der ikke er sukker i kan du sagtens bruge det, som et fuldfoder i perioder, evt. sammen med en god tørkost.
Der var også tilbud på Whiskas i Netto i Hadsund. Men jeg lagde ikke lige mærke til prisen, for vores katte gider det sjældent, så jeg køber det ikke.[/QUOTE]
Det vil jeg straks kigge efter. Tak for tippet. Ellers så får de tørfoder, Royal Canin, blander 3-4 slagsen sammen og det fungerer upåklageligt nu i mange år