Tilflytteren Dina

Nu er det 2 uger siden at jeg tvang mig ind i mine nye forældres hjem og hjerter og jeg hygger mig rigtig hver dag med nus fra mine nye brødre og forældre. Jeg er også lidt af en ballademager, men hvad skal man gøre når man bliver opdraget af drenge :stuck_out_tongue: Jeg bliver vejet hver dag og det er ikke noget jeg har tid til, men mor siger at jeg tager ca 100 gram på om ugen og er ved at blive en dejlig tyk lille killing :S Hun knipser også billeder af mig hele tiden - måske for dokumentation af mine unoder :? Jeg skal give hende noget at dokumentere :muhaha:
Hej hej fra mor og mig!

hun er skøøøøøøøøøøn Celina :slight_smile:

og hvor har du været dygtig til at finde en god familie Dina :ok:

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Dina… du er bare for dejlig - jeg kan se, at du stortrives hos din nye familie.

:wehuu:

Hvor er du bare heldig at have fedtet dig ind der - bedre fåes det vist ikke - så tillykke til dig med valget af din nye familie.

:hjerte::hjerte::hjerte:

Hej Dina

Bare rolig, som tiden går skal du nok få opdraget din mor og drengene. Billederne viser da tydelig at de er på vej til at forstå at du er kommet for at blive :høhø:

Hvor er hun da bare lækker!!

Stort tillykke med hende, hun er bare skøn :inlove:
Ved du forresten, hvad den plante hun kravler i hedder?
Jeg har også sådan en, men har glemt, hvad den hedder.

Lille Dina - Du har da alle tiders pragtfulde lille heksefjæs :inlove:

Nåååårh :wehuu::wehuu:

Dina du har altså bare en vidunderlig farvefordeling :hjerte:

Hvor er hun bare skøn :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

:juletrae01:juletrae01:juletrae01:juletrae01

Der er vist lidt af en sumobryder i den SÅ smukke misling. Det ligner en kvart Nelson med 23/12-dele skrue :fin:
Hvor ER hun dog charmerende :wehuu:

[quote=Mislingen;304033]Stort tillykke med hende, hun er bare skøn :inlove:
Ved du forresten, hvad den plante hun kravler i hedder?
Jeg har også sådan en, men har glemt, hvad den hedder.[/quote]

1000 tak skal du have :wehuu:

Vi har lige bestilt et galoptræ til hende - det tro jeg hun vil være glad for sån glad hun er for at klatre :tihi:
Træet er en Lykkekastanie :slight_smile: