Jeg ved godt at nu går jeg ind og rammer et ømt punkt for mange! Det er jo pinligt at være nørd!
Men nu gør jeg det altså - har vi nogle gamere eller PC nørder herinde? Hvis du er en, og du tør stille dig op og indrømme det, så vil jeg gerne høre hvad du spiller/nørder.
Jeg kan starte med mig selv:
Hej, Jeg hedder Michelle og jeg er PC nørd!
Jeg er lettere forfalden for de gratis spil man kan hente fra www.bigfishgames.com.
Derud over må jeg indrømme at jeg er en af de mange millioner der er blevet græbet af World of Warcraft. Er ikke besat eller afhængig men synes det er meget hyggeligt.
dog har jeg indtil videre undgået lurende farer ved at frasige mig WoW - jeg ved at kommer jeg først i gang så drukner min lejlighed og tilkommende mand i rod og kattene dør af sult inden for få uger
det var lidt det der skete da jeg engang i tidernes morgen på et 33.6 modem spillede EcerQuest… jeg er blevet klog af skade og ved nu af erfaring at jeg kan ikke styre en bønne når det når til lvling… jeg er hooked…
jeg nøjes med spil der ikke er internet baserede - og jeg elsker spil i Civilazation genren… det er lige mig - kan bruge dagevis af gangen… jeg elsker det og Might and Magic serien hives også frem af sentimentale grunde ind i mellem
jeg nøjes med spil der ikke er internet baserede - og jeg elsker spil i Civilazation genren… det er lige mig - kan bruge dagevis af gangen… jeg elsker det og Might and Magic serien hives også frem af sentimentale grunde ind i mellem :)[/QUOTE]
Jeg synes det fine med bigfishgames er at hvis ikke man gider købe dem, så kan man spille i 60 min, få dækket sit behov, og så udløber spille tiden. Så får jeg dækket mit behov og gennemført 3/4 dele af spillet somregl. Men hvis spillet fanger mig HELT vildt kan man jo købe det for billige penge…hvilket sjællendt er tilfældet…
hej jeg hedder kira og er mini nørd
kan hygge mig med wow og har brugt mange timer på heroes of migth and magic
og så elskede jeg atr være co player når exen spillede darkness på sin ps3 - han skød jeg tænkte over hvordan vi skulle komme videre
Det er et spil, hvor man vælger om man vil være Romer, Galler eller Germaner. Man bygger et samfund op, med forskellige bygninger og soldater. Man kan blive udsat for plyndringer fra andre samfund og man kan selv plyndre eller erklære krig.
Ganske underholdende spil - som man kan blive bidt af
[QUOTE=Battlestar;123706]jeg kan ikke sige mig fri - det er frygteligt…
dog har jeg indtil videre undgået lurende farer ved at frasige mig WoW - jeg ved at kommer jeg først i gang så drukner min lejlighed og tilkommende mand i rod og kattene dør af sult inden for få uger
[/QUOTE]
Da jeg startede med online spil, startede jeg med Guild wars fordi jeg nægtede at blive bidt af WOW. Men Guild wars fungere godt nok på en mærklig måde - grafiken er fed og de quests der er, er fede - men man er palle alene i hverden selvom der er 100,000 andre spillere online.
[quote=Marianne K;123732]Det er et spil, hvor man vælger om man vil være Romer, Galler eller Germaner. Man bygger et samfund op, med forskellige bygninger og soldater. Man kan blive udsat for plyndringer fra andre samfund og man kan selv plyndre eller erklære krig.
Ganske underholdende spil - som man kan blive bidt af[/quote]
Tak… men hvad spiller du det på ??
Pc - PS - eller noget helt tredje ??
Jeg er ikke så meget for at spille spil på Pc’en - man sidder så elendigt, næe… så hellere PS, for der kan man sidde godt tilbagelænet i sofaen med Silke på skødet.
Jeg må vist også hellere melde mig ind i nørde-klubben.
Pt. spiller jeg kun World of Warcraft, hvor min main er en lvl 80 restodruid, men har gennem tiden spillet Diablo, Warcraft 1,2,3 samt en del andre spil der har taget alt for meget af ens fritid. I teenagetiden var jeg som regel med i det slæng der tog til netpartyer og sov alt for lidt.
Af browserbaserede spil har jeg bl.a. spillet Ogame, Travian og en del andre på mindre basis.
Et af de få spil jeg aldrig har fænget min interesse er Counter Strike. Jeg fik klamp de første gange jeg prøvede, og så besluttede jeg det var fælskab.
Ud over min hang til computerspil behersker jeg også de mest gængse programmeringssprog til husbehov og jeg skriver selv størstedelen af koden til mine hjemmesider.
Et andet punkt, hvor jeg kan betegnes som nørd, er inden for biokemien. Jeg har oceaner af unyttig viden om forskellige enzymsystemer, medicin og medicinfremstilling, genetik og arvelighedsteorier. Jeg har snuset til emnerne gennem ingeniørstudiet, og har siden erhvervet mig en mængde litteratur inden for emnerne, som jeg bruger som fornøjelseslæsning og opslagsværker.
Jeg spiller også nogle gange noget på nettet der hedder Nation States. Hvor man laver sit eget land, og skal vedtage love og sådan, og så kan melde sig ind i områder hvor der er andre lande og sådan. Så kan man også blive FN representant for sit område.
[QUOTE=Panthera;123750]Jeg må vist også hellere melde mig ind i nørde-klubben.
Pt. spiller jeg kun World of Warcraft, men har gennem tiden spillet Diablo, Warcraft 1,2,3 samt en del andre spil der har taget alt for meget af ens fritid. I teenagetiden var jeg som regel med i det slæng der tog til netpartyer og sov alt for lidt.
[/QUOTE]
WOW! Der er jo flere W.O.W spillere herinde.
Nogen der har lyst til at røbe hvilket server I spiller på?